вівторок, 13 вересня 2011 р.

Чому пінгвіни живуть зимою без своїх фантазій?

))) Мене таке питання до сьогоднішнього дня не цікавило, чесно кажучи. Але завдяки чудовій дівчині Каті я не тільки пів-дня думаю "Чому?", а й маю такий великий веселковий подарунок:
Коли я відкрила конверт, то знайшла там 8 пакетиків: 7 веселково-кольорових + 1 бонусний - чорно-білий, у яких стільки всього класнючого, і головне - потрібного!!! І листівка " Я люблю Львів" там була з такою позитивною веселкою " Nice Day" на звороті та дуже теплими словами! Одним словом, я довольна, як слоник! Дякую, Катя, за позитив, який прибув з твоїм подарунком!

Вернуся до пінгвінів. Цей варіант мнемонічного правила "Каждый охотник желает знать где сидит фазан" мені не був відомий, у школі на фізиці ми вчили таке: "Чарівна Оксана Живе Знову Біля Старого Фонтана". Хоча, про пінгвінів мені веселіше. А ще знайшла сьогодні таке: "Чоловік Охоче Жінку Заміж Бере Собі Файну"))) Ну, і дуже сподобався російський варіант "Как однажды Жак-звонарь головой сломал фонарь"))) Отак живеш і щодня дізнаєшся щось нове...

12 коментарів:

  1. Клас! молодці, дівчата! це ж треба таке придумати:)

    ВідповістиВидалити
  2. то все Катя))) - мені просто пощастило виграти цю веселку ;)

    ВідповістиВидалити
  3. класно! Мені також сподобалось!!! І подаруночок класний;). А в тебе вже все працює, чи ти і далі мучишся?

    ВідповістиВидалити
  4. Ой, Валентино, мучуся далі... Хоча, вже й звикла))) Просто боюся, що одного дня взагалі не зможу зайти, і то буде не дуже добре...

    ВідповістиВидалити
  5. Супер!!! ото чудовий подарунок!!!!
    а я з тих всіх фраз знала тільки "Каждый охотник..." треба про Оксану запам"ятати )))

    п.с. а ти на сайт блогеру не писала?

    ВідповістиВидалити
  6. а....вже глянула ((( писала ((9 але там обов"язково повинен їхній працівник дати відповідь, ти дивись періодично ....бо я вже незнаю що можна ще придумати (((

    ВідповістиВидалити
  7. сьогодні вже таку помилку видає: bX-5fi3x0 Дурдом якийсь(((

    ВідповістиВидалити
  8. Алінко, вітаю тебе з "пінгвінами" !!!Хай удача й надалі буде поруч з тобою !!!
    П.С. Цікаво, хто буде твоїм 100м ПЧ ????

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую, Іринко!!! Мене теж таке цікавить))) Хто б то не був, йому пощастить ;-)

    ВідповістиВидалити
  10. Ура!!:)
    Рада, що подаруночок прийшовся до душі!!:)

    п.с. таку саму помилку мені викидає коли намагаюсь щось зробити із непрацюючими гаджетами. Як варіант створити новий блог і імпортувати склад старого туди. Тільки от не впевнена що буде з ПЧ, бо я вже одного разу всіх видалила:(

    ВідповістиВидалити
  11. такий цікавий пост, а то я окрім фазана взагалі нічого більше не чула, дякую :)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug