середа, 28 вересня 2011 р.

про мій виграш

Пощастило мені виграти у Насті такого класного брелка - маленького саморобного блокнотика! І от вчора він дістався до мене, але прибув він не один, а з ... тканиною у сонечка!!!:

Моя радість була потрійною - перша від брелка, друга -  від сюрпризу, третя - від тканини!)))
Дякую, Настя, за чудовий подарунок!
Окремих слів заслуговує блокнотик - то таке малеченьке диво!!!! А як гарно все поєднано у брелку! Я просто в захваті від такої роботи і безмежно щаслива, що саме я стала власницею цієї краси!!!

13 коментарів:

  1. поздравляю! повезло так повезло:) брелок ну очень красивый:)))

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю Аліночка!!! брелочок справді суперовий!!! ну і тканинка як ніби для тебе зроблена )))

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю,Алінко!
    Цей подарунок суперовий!!! Знаючи твою любов до всілякого роду мініатюрок,уявляю,як ти тішишся! Те саме можна сказати й про тканину в бедрики:)
    Дуже рада за тебе й тішусь разом з тобою!!! :)

    ВідповістиВидалити
  4. Рада,що сподобалося і дойшло до адресата))))

    ВідповістиВидалити
  5. ))) я вже другий день не можу натішитися))) А тканина справді, як для мене))))

    ВідповістиВидалити
  6. Поздравляю!!!! Подарки замечательные, яркие и нужные!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Супер-подарунок! Вітаю, і я чудово тебе розумію, тобто твій захват від того блокнотика, бо маю його братика (чи сестричку...), тільки в іншій кольоровій гамі! Отой голубо-жовтенький. Який же він гарний, можна просто гратися і ніяк не награтися :)) Нуся - фореве!

    ВідповістиВидалити
  8. Алиночка, поздравляю тебя! Прекрасные подарочки! Приятно выигрывать конфетки и получать сюрпризы! :)

    ВідповістиВидалити
  9. Чудесные подарки!!! Поздравляю!!! Блокнотик бесподобный!!! Очень нежный и стильный!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Ольго, то ми з тобою породичалися!!! І все завдяки Нусі)))

    Вікторія, Юля-Мрия дякую!!!
    Оксана, спасибо! Да, подарки не только приятно дарить, но и получать, особенно, если это то, что тебе очень нравится!

    ВідповістиВидалити
  11. Жду в гости за наградой http://marusya-dv.blogspot.com/2011/09/blog-post_29.html

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug