пʼятниця, 23 вересня 2011 р.

Про мою 100 читачку та нагороди ;)

Коли я починала вести блог, то навіть і не очікувала, що у мене буде сотня прихильників! Я ніколи не заморочувалася з приводу їх кількості,  - ніхто ж не заставляє приєднуватися до когось, тим більше, що від кількості читачів якість моїх робіт не зміниться! Але те, що кількість їх зростала, мене, відверто, тішило - це ж означає, що людям подобається те, що я роблю! І от, коли число прихильників наближалося до 100, я вирішила, що неодмінно сотому зроблю подарунок. Я ціную і люблю усіх читачів,але фізично зробити стільки подарунків не маю змоги))) 
 А далі починається містика. Сьогодні я працювала над одним творчим процесом і довела його до логічного завершення (це той самий подарунок) - і, о диво! - саме після цього число моїх прихильників стало тризначним! Пояснюю це тільки тим, що цей подарунок апріорі призначався саме цій людині, і людина ця - талановита майстриня Юлія! Ну, що ж,Юля, чекаю на твою адресу ;) 
А ще сьогодні мій блог отримав нагороду від Альони, за що їй дуже дякую!!!




Умови прийняття нагороди такі: написати 7 фактів про себе і передати нагороду 10 блогам. Факти я про себе вже писала (можна почитати - мітка Я))), а от передати - передам таким блогам:


(дописано 24.09) як тільки я написала про 100 читачів, їх одразу стало... 99))) Ну що ж, одним більше-менше... Юлі я все-одно вишлю подарунка...

9 коментарів:

  1. ООоо! Перша сотня читачів-вітаю!!! Бажаю ,щоб в недалекому майбутньому число твоїхактивних читачів збільшилось до...добавляння ще одного нулика в кінці сотні!!!
    Дякую, Алінко, за нагороду!!!

    ВідповістиВидалити
  2. вітаю з 100-ою!!! Це дуже класно і приємно!!
    Дякую за нагородку!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Аліночка,вітаю з першою сотнею і впевнена що зовсім скоро це буде вже чотиризначне число ;)
    дякую тобі за нагородку ))) рада що тобі подобається мій блог ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Вау, вітаю із 1оо читачів!!! Нехай це число зростає, а я знаю, що так і буде!!!! Дякую ВЕЛИЧЕЗНЕ за нагородку!!! Мені страшенно приємно!!! Взавтра напишу про це у себе на блозі!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Алиночка, спасибо дорогая! Мне очень приятно :)

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую за нагороду!!!
    Вітаю тебе з першою соточкою !

    ВідповістиВидалити
  7. С ума сойти!!!! Спасибо-спасибо-спасибо!!!! У вас очень интересный блог и мне понравилось в первую очередь, что он украинский, а потом я уже рассмотрела ваши работы, которые меня покарили!!!! Я до сих пор не верю!!! я никогда нигде не выигрываю - ни в конфетах (хотя учавствую регулярно больше года), ни в любых других акциях, а здесь такое счастье!!! спасибо тебе огромное, вижу, что читателей снова 100, и желаю их тысячи и миллионы даже!!! ;)
    С уважением, Юля

    ВідповістиВидалити
  8. Аліна, дякую за нагороду - дуже приємно!

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую за нагородку!!!Побільше вірних читачів!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug