вівторок, 5 липня 2011 р.

В гостях добре, а вдома - найкраще!


 От і закінчилося моє маленьке гостювання... Все-таки, добре, коли є рідні  люди, які готові поділитися з тобою усім, що мають, які люблять тебе не за щось, а просто так, які завжди тебе чекають і радо приймуть у будь-який час!!! 
Відверто, я відпочила від усього - няньок для синочка вистачало, їсти готувати не треба було))), інтернет відійшов далеко на задній план, а з рукоділля свідомо нічого не брала з собою - байдикувала тільки так))) Хоча, наприкінці другого тижня руки все-таки зачесалися щось витворити, тим більше приводи були. Добре, що Людмила -  щедра - поділилася зі мною матеріалами, і от що получилося: 
1. Листівка для подруги (розміри 7,5х10 см)
2. а ця малявка була зроблена нашвидкоруч  -  передавав мій синочок одній своїй подружці, трошки старшій за нього, подарунка, а декілька слів не хотілося писати на простому папері, от і появилася іменна листівочечка))):
3. котика я вишила ще до від"їзду, а до оформлення долучилася ще й Іринка (якось вона розщедрилась і дозволила з її скрап-запасів вибрати все, що душа забажає!!!))) От я і наштампила котиків, і вспінений папір на рамочку  взяла, а метелик прилетів з Людиних запасів:

 До речі, від Іринки я ж отримала і АТС-ку з всяким крамом:
АТС від Іринки
 ***
Поки я проводила гарно час з рідними, у Києві на пошті самотньо  чекав  на мене ПІФ-подарунок від Світлани:
    
Вчора забрала з пошти пакунок, відкриваю - а там!!! І канва рожева (от мені цікаво, звідки дівчата знають, що мені хочеться?))), і журнали вишивальні, і набір вишивальний, і дирокольності різні, і гудзички, і підвісочки (сердечко я теж давно хотіла))), і головне - міні-альбомчик, в"язані квіточки  і закладка(я так зрозуміла, а якщо і не вірно зрозуміла, то все-одно вона у мене буде закладкою))) з сонечком!!! Вже другий день переглядаю усе, а... речі так і не дорозпакувала!)))
Дякую тобі, Світлано, за чудові подарунки і радісні моменти, що прибули разом з ними!!! 

Дякую, що заходите до мене вгості!!! 


4 коментарі:

  1. Ой,Алінко, не так вже й багато тих матеріалів для листівки надала тобі Людмила!
    А от Іринка -розщедрилась не не жарт)))
    Чудові листівочки!
    Мені подобається фон з котиками-веселий такий!
    А ПІФ-подарунок дуже класний...нема слів!

    ВідповістиВидалити
  2. Алина, поздравляю тебя с замечательными работами и подарками!!! Открыточка отличный подарок, на котором можно написать тёплые и добрые пожелания, а открыточку сделанную своими руками вдвойне приятно получить! Молодец!

    ВідповістиВидалити
  3. Людмило, дякую - і за матеріали,і за підтримку)))

    Оксана, спасибо!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Аліна,я така рада,що тобі сподобались подаруночки! Бо ,насправді ,перехвилювалась трохи усі ці дні)))важко людині вгодити з подарунками,особливо близько не будучи знайомими) але це добре,що ми всі творчі,так що я прослідкувавши твої роботи,вирішила саме такий набір зробити) А про любов до сонячних корівок не складно здогадатись)))))))) Удачі тобі,здоров"я синочкові та творчих надхнень)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug