четвер, 14 липня 2011 р.

для новонароджених :)

Народження дитини - найвеличніше з усіх див у світі! А яке ж велике щастя - пізнати радість батьківства! З такої нагоди  новоспеченим батькам бажають багато всього, але ж в піднесеному емоційному стані всі побажання швидко забуваються... І щоб уникнути такого, всі слова краще написати на вітальних листівках, наприклад на таких))):
  

  Так вже склалося, що блакитний колір - "хлопчачий", рожевий, відповідно, - "дівчачий"))) Тому така листівка більше підійде для привітання з народженням синочка: 
   

 а ось така - для щасливих батьків маленької новонародженої дівчинки:
   
 Розмір листівки для дівчинки 10х15см

Окреме спасибі Людмилі, що надихнула мене на створення дитячої листівки-бутилочки!

10 коментарів:

  1. Алінко, твої відкритки , як завжди , цікаві своєю оригінальністю.!Доречі, можеш ось тут прийняти участь у завданні http://special-day-cards.blogspot.com/2011/07/7.html

    ВідповістиВидалити
  2. Чудесные маленькие подарочки!!! Трогательные и памятные! Алина, Молодец! Открытка бутылочка очень интересная, необычная!)))

    ВідповістиВидалити
  3. Какие необычные и оригинальные работы! Так красиво и аккуратно!!! Очень понравились обе работы, видно, что делались от всей души.

    ВідповістиВидалити
  4. Да, бутылочка очень прикольная! Классные открыточки, нежные и в то же время забавные :-)

    ВідповістиВидалити
  5. Гарні листівки! Пляшечка дуже оригінальна і незвичайна!

    ВідповістиВидалити
  6. Аліночка, дуже класно вийшло!!! така цікава ідея с пляшечкою )) і справді краще всі вітання записувати в листівці, а потім коли малюк підросте, то сам прочитає що йому бажали )))

    ВідповістиВидалити
  7. Оксана, Аня спасибо за приятные отзывы!)))

    дівчата, дякую! Ідея листівки-пляшечки не моя)))

    Іринко, я не люблю приймати участь у різних завданнях, бо вони мені нагадують роботу на публіку, а не заради задоволення))) Це моя особиста думка, нікого нею ображати не хочу ;-)

    Оксанко, спасибі! Я прихильниця різноманітних MEMORY BOXES - для синочка теж планую зробити таку коробочку, куди можна поскладати різні дрібнички з його дитинства, а як він виросте все те віддати йому на пам"ять)

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже класні!
    Ну,з пляшечкою ти мене випередила)))),то тепер вже не буду робити,бо твоя-всеодно гарніша!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Таке скажеш, Людмило! Ти ще не робила, а вже моя гарніша)))) Роби-роби, у тебе буде у твоєму стилі ;-)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug