понеділок, 11 липня 2011 р.

листівка для подруги

 Сьогодні у однієї з моїх подруг День народження, і, власне, з цієї нагоди - наступна листівка. 
Картинка з трьома дівчатами тут не просто так - думаю, іменинниці вона нагадає про  веселе життя трьох студенток  - Юнни (у неї ж День народження), Інни та Аліни (себто мене) у гуртожитку №1 кімнаті №0 ( це не опечатка - кімната у нас була справді  з номером "нуль"))):

під імпровізованим бантиком зі стрічки заховалася зірочка з надписом Just for YOU:
Ну, і фото зі спалахом: 
Розміри листівки 10х15см 
 пи.си.: а ви знаєте, що сьогодні - Всесвітній день шоколаду?  

12 коментарів:

  1. Дуже класна вийщла листівка!
    ...а що робити треба у Всесвітній день шоколаду? Багато шоколаду з"їсти? :)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую)))
    Та, напевно, доведеться-таки хоч трошки того шоколаду з"їсти...для початку)))

    ВідповістиВидалити
  3. Аліночка чудова вийшла листівочка!!! Гарно вам відсвяткувати і подрузі вітання!! )))
    а я про день шоколаду знаю ))) я ж шоколадоман ))))

    ВідповістиВидалити
  4. Оксанко, дякую!!! Я, коли писала цю публікацію, згадувала тебе двічі: моя подруга, як і твоя, теж живе на Волині - у м.Луцьк; і про твою любов до шоколаду згадала)))

    ВідповістиВидалити
  5. Яка символічна листівка, і зроблена від щирого серця!!! Супер!

    ВідповістиВидалити
  6. О-ля -ля !!!Алінка взялася за скрап !!!Ура ! УРА ! УРА ! В тебе класно получається ! Молодчинка !!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Оксана, спасибо!!!
    Мар"яно, Таня дякую!
    Іринко, дякую))) я не взялася за скрап - просто так склалися обставини))) Хоча, якби у мене було всякого скрапового матеріалу, можливо б і взялася тоді... А вишивці я не зраджу!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Какая классная открточка! Яркая, веселая, очень праздничная и явну душевная! Браво, Алин!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug