понеділок, 13 червня 2011 р.

З Днем народження, Іринко!

Сьогодні День народження у однієї з моїх сестричок - Іринки!!! 

 Іринка мене найчастіше гляділа у дитинстві - не тільки гралася зі мною (особливо пам"ятні ті літні дні, що ми проводили у бабусі), а й брала з собою до школи чи на хор, оскільки в дитячий садочок я не ходила... Це вона привела мене , дошкільнятку, записатися до місцевої  бібліотеки; це вона привезла мені якось з літнього табору машинку "Зоопарк" (ага - я любила гратися машиками))); це з нею я ділила кімнату і це з неї я стягувала ковдру; а інколи я її могла і набити))); це у неї я тишком-нишком брала собі модний одяг на шкільні вечори; це у неї на весіллі я вперше була у ролі дружки... Скільки ще багато моментів спливає у пам"яті...

Іринко, з Днем народження тебе!!! Життя - одне, то ж нехай воно складатиметься лише із приємних моментів і спогадів! 
А решту побажань ти прочитала у цій листівці ;-) 

Хочеться трошки написати про листівку. Бажання зробити листівку з сукнею  у мене було вже давно, але реалізувалося воно тільки тоді, коли наробила я з дротиків вішачків (є ще 2 шт))) Використала тут сердечко, яке прислала мені Наталя, папір(сукня) і намиста, які я виграла у Мар"яни, квіточки, які подарувала мені Іринка (отак вони повертаються до тебе))) і мереживо, яким поділилася зі мною Людмила, а дротиками мене одарив чоловік! Отака збірна получилася))) (по секрету, дирокол теж не мій - то подарунок Ірині))) 

16 коментарів:

  1. Алінко,яка гарна листівка! Суперова!
    Молодець!
    Я на такі листівки вже теж давно задивляюсь,але ще не пробувала робити.А в тебе дуже класно вийшло!А дирокол який класний!(шкода,до мого Дн ще довго)
    :)

    ВідповістиВидалити
  2. Алиночка! Красота! Ты вообще необыкновенно аккуратные делаешь работы!!!!!!!! И очень интересные!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, Людмило! Отож і я задивлялася-задавлялася, а вішачка не було)))
    А до твого Д.н. не так і довго - якихось 39 днів... ( а ти теж хочеш собі таку сукню? ;-) )

    ВідповістиВидалити
  4. Марія, дякую!!! Рада тебе бачити у себе ;-)

    ВідповістиВидалити
  5. Аліночко , дякую тобі за щирі слова і чудову відкритку !!! Я сиджу і плачу ,так мене пройняли твої слова-пригадалися всі ті моменти нашого життя...Дякую мамі і татові за те ,що ти у мене є ! Я тебе ЛЮБЛЮ !!!

    ВідповістиВидалити
  6. Ой, какая красота! Алин, чудесная открыточка получилась!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Алина, твоя открыточка чудесная, нежная, красивая и женственная! Очень понравилась открытка! Все детали на платье, само платье и открытка, преркансно исполнены! МОЛОДЕЦ!

    ВідповістиВидалити
  8. Аліна,яка ти розумниця,так ніжно)) Дуже гарна листівка,сукня така витончена,дівчата праві,твої роботи дуже аккуратні)
    ПиСи: Я знову відправила тобі конверта)))вже точно прийде)))смішно й сказати-минулого разу я написала адресу замість твоєї свою))))))) так що,сьогодні-завтра прийде. Я читала,ти їдешь до батьків,надіюсь,до від"їзду побачиш мої скромні подарунки))

    ВідповістиВидалити
  9. Віка, Оля, Світлани - дякую!!!! Мені дуже приємно, що вам сподобалося!!!

    Оксана, спасибо тебе огромное за теплые слова!

    Іринко, не плач - дитинство нам вже не вернути, та й не потрібно - кожна пора життя прекрасна по-своєму!

    Світлано, поки не отримаю подарунка - нікуди не поїду))))

    ВідповістиВидалити
  10. Алінко,а я тобі передаю нагороду)))-заходь і забирай!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug