понеділок, 6 червня 2011 р.

7 про 7

Моя віртуальна домівка знову отримала нагороди!!! Цього разу Альона передала мені ведмедика і зайчика:

         
 До зайчика додаються правила - передати нагороду 15 блогам і написати про себе 7 фактів...

Про себе я вже якось писала, а на  цей раз напишу 7 фактів про 7 (сім) у моєму житті:
1. 7 - це моє число  -  якщо додати всі цифри дати народження, отримаємо 7,  а саме:
09.03.1984: 9+3+1+9+8+4=34, а 3+4=7
Отака не складна математика...

2.  Оскільки мова зайшла за математику, то одразу і другий приклад: 31.12.: 3+1+1+2=7
Це я до того, що улюбленим моїм святом є Новий рік))))

3. Дуже вразив мене фільм "СІМ життів" ("Seven Pounds")  - раджу подивитися, хто ще не бачив

4. Намагаюся дотримуватися правила "Сім раз відмір, один раз відріж" ;-)

5. У моєму житті пріоритетною є Сім"я ; "Міцна сім"я - міцна держава"

6. У мене є попугай Сіменс (Simens). От про нього-то можна багато писати... А якщо коротко - то з часом виявилося, що він зовсім і не попугай, а... попугаїха))) (хоча всі зовнішні ознаки говорять протилежне). А виявилося це тоді, коли купили ми для ніби-то попугая-хлопчика попугая-дівчинку (звати її було Nokia), а як відомо, дві самки ніколи не вживуться разом на одній території... І якось Nokia не стало(((  - Сіменсиха виявилася сильнішою у боротьбі!  Але не буду про сумне...

7. Люблю дивитися м/ф "Сімпсони")));. люблю веселку, в якій 7 кольорів; 7 нот були основою мого навчання  у музичній школі; 37 мій розмір взуття))); а ще мені зараз 27... 

А нагороди передаю усім, хто дочитав "7 про 7" до кінця!!!

(дописано трошки пізніше) Поки писала, отримала ще одну нагороду від Юлі, за що їй дуже-дуже дякую:
 
нагорода теж має за собою 7 фактів і 15 блогів, тому і її забирайте собі!!!  

10 коментарів:

  1. Надзвичайно цікаві сім фактів!:) Погоджуюсь абсолютно з пунктом №5, також люблю деякі сезони "Сімпсонів" і мені теж 27:)

    ВідповістиВидалити
  2. Ти мене розвеселила :)) особливо папужками, хоча і сумний кінець в одної з них.. А от Сімпсони.. така мама сподобалася б моєму синочку - він їх любить, а ганяю, сама знаеш яка там лексика :)))

    ВідповістиВидалити
  3. Юля, дякую за нагороду!!!(зараз розміщу тут)))

    Ліля, думаю, "Сімпсони" - яскравий приклад м/ф для дорослих. Бо я дітям теж їх не дозволяла б дивитися...

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже цікавий формат фактів про себе, оригінально і насправді цікаво було читати. Мені також поки що 27 :).
    Вітаю з нагородами!

    ВідповістиВидалити
  5. клас!!! дуже цікаво було прочитати про тебе )) ще й так кльовезно написано ))
    а я думала що тільки я моду тварин незвичайними іменами називати ))) в мене був кіт Вафля))

    ВідповістиВидалити
  6. )))да... кіт Вафля поза всякою конкуренцією...

    ВідповістиВидалити
  7. Алінко,ти як завжди, так напишеш,що вСІМ подобається це читати:)
    ...Оксанчин кіт Вафля-поза конкуренцією, Сіменс-вихідний)))
    А пам"ятаєш наших хом"яків,яких звали Тосік і Тоська ? ))) А рибку з нашого акваріума,яку ти назвала Дуля, пам"ятаєш? ;-)

    ВідповістиВидалити
  8. Валентино, Альоно дякую!

    Да, Людмило, пам"ятаю я тих хом"яків, тільки Тосіка ми трохи не так називали (цензура не дозволяє написати, як саме)))
    А риба Дуля не просто так назвалася - коли ми їй дулю показували через скло, вона підпливала))))
    А ще були собачки Мейсон - в честь героя з "Санта-Барбари", і Лора - в честь Лори Палмер з "Твін Пікс" %-)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug