субота, 7 травня 2011 р.

Роздаю АТСки!

Ніколи не думала, що буду робитиАТС-ки (Аrtist Тrading Сard)! Та життя заставило))) 
Ось моя перша (можливо, і єдина) серія АТС "Маленький принц". Є книга, яку я люблю перечитувати і щоразу знаходжу у ній щось нове, - це  "Маленький принц" Антуана Марі Жан-Батіста Роже де Сент-Екзюпері, а тому першим, що прийшло в голову, зробити саме таку серію. Використала малюнки-ілюстрації автора книги, добавила до кожного цитату з твору і маю ось що:

  
№3 - Tata25, №4 -  tubloko
№5 - Агрум, №6 - Milada

Тепер за всіма правилами я шукаю нових власників АТСок. Першими вибирають Людмила та Ірина, у яких я  раніше випросила АТС, що  й призвело до цієї, можливо не зовсім вдалої, спроби поскрапити - у мене ж  майже немає всяких скрапових прибамбасів, але я старалася))))

15 коментарів:

  1. Ой,Алінко,які гарні АТСки в тебе вийшли! Вони такі ...небесні....чи космічні....ну ,дуже класні! Ще й з цитатами! Супер!
    З дебютом тебе!)))
    Я дуже хочу отримати № 6 !!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Чесно говоря, эту книгу не люблю. да простят меня ценители класики. Но АТСки очаровательны. Молодец, Алиночка.

    ВідповістиВидалити
  3. Milada, №6 буде твоєю))) Дякую за похвалу)))

    Ludmila, я знаю багатьох людей, яким ця книжка здається цілковитим бредом))), але то особиста справа кожного))) Мій чоловік теж її не любить, можливо, саме тому то розкритикував мої АТС-ки, сказав, що твоя і Людина АТС-ки гарніші ;-)

    ВідповістиВидалити
  4. а я дуже люблю про принца читати ))) в школі мені не сподобалось, а потім коли перечитала стало цікаво )))
    то дійсно скільки людей, стільки і поглядів )))
    якщо Іринка не забере я б хотіла першу )))

    ВідповістиВидалити
  5. Оксанко, коли ми проходили цей твір у школі, я теж нічого не зрозуміла... А потім трошки подорослішала))), перечитала, і тепер перечитую і перечитую)))

    ВідповістиВидалити
  6. Алінко, ти як завжди , на висоті- класні АТСки наробила - оригінальні і з сенсом !!!
    Я забираю другу !!!!
    А "Маленького принца " я в дитинстві брала в бібліотеці -почала читати і...не дочитала , занесла назад (мабуть, дитячі мізки відмовлялися розуміти, про що книжка_).Треба почитати обов"язково

    ВідповістиВидалити
  7. Ой, дякую Іринко!
    Оскільки ти вибрала №2, значить Оксанці буде №1!

    Оксанко, напиши мені будь ласка свою адресу на lustivky@ukr.net

    ВідповістиВидалити
  8. А ще залишились? Я б дуже хотіла! Мало знаю про атс але планую теж щось придумати.

    ВідповістиВидалити
  9. Таня, залишилась №3 - якщо хочеш, то буде твоя)))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug