середа, 13 квітня 2011 р.

подарунки, нагороди, листівка...

Нарешті я добралася до свого блогу, і раз це вже сталося))), показую все, що у мене нового...

1. Наприкінці минулого тижня отримала від Мар"яни чудовий ПІФ-подарунок!!! Складався він з такої класнючої голочниці (і звідки Мар"яна знала, що у мене немає голочниці?):
і не менш класнючого органайзера для всяких швейних прибамбасів:

Більше фото можна подивитися у Мар"яни тут, заодно і познайомитися з її чудовими роботами, хто ще не познайомився ;-)
А ще у святковому розіграші у Мар"яни я виграла такий класний тиснений папір, який прибув разом з ПІФом:
Мар"яно, дякую тобі за подарунки!!!! 

2. довго думала, чи показувати цю листівку - простенька така, "косить" під скрап))) : 
Зате зроблена особисто для конкретної дівчини - це ж краще-таки за куплений варіант!

3. а ще мій блог отримав нагороди - від Ольги і Людмили: 

за що ВЕЛИКЕ СПАСИБІ дівчатам!!! 
А я передаю нагороди далі таким блогам:
Забирайте, передавайте, радійте, творіть!!!! 

 

14 коментарів:

  1. Клас-клас-клас!!!! Я така рада, що ти задоволена!!! ДЯкую за можливість щось для тебе зробити!!!!! Дякую за нагороди!! Вже забрала! І ще: листівка неймовірна! Мені дуже подобається!!

    ВідповістиВидалити
  2. Подарунки-це завжди так приємно!!!!
    Класний бедрик! Мар"яна прямо знала,що тобі подарувати))))І бумажки такі гарні,і органайзер)
    А листівка чудова,іменнА) і ,звичайно,що краща-за куплену.
    Вітаю з нагородами!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Поздравляю от всей души!!! Чудесные подарочки и работы!:)

    ВідповістиВидалити
  4. Поздравляю с такими чудными подарками!!!! И спасибо огромное за награды!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Алина, поздравляю с замечательным подарком...и благодарю за награду! Желаю вдохновения и воплощения идей в жизнь!

    ВідповістиВидалити
  6. Огромное спасибоза то что оценила мой блог! Безмерно благодарна!

    ВідповістиВидалити
  7. Спасибо за награду. Спрячу, а когда не будет рукоделок, покажу всем в блоге.

    ВідповістиВидалити
  8. Мар"яно, ще раз дякую!!! Тільки тобі подарунка я так швидко зробити не можу))) - малюк поки не дає, але до кінця року постараюся ;-)

    Оксана-Тавифа, спасибо!!!

    Людмило,дякую! мені також дуже сподобалися папірячки - одну вже використала у листівці, скоро покажу!

    Вітуля, Світлано дякую!!! а нагороди ваші заслужені ;-)

    Ирина-Woman, у тебя интересный блог и красивые аккуратные работы!!!

    Оля, заховай))), але не далеко ;-)

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже дякую за нагороду! Надзвичайно приємно а листівка дуже мила!

    ВідповістиВидалити
  10. Вітаю!! Які чудові подаруночки ти отримала! Органайзер дуже гарна річ, та ще й корисна :)

    ВідповістиВидалити
  11. Поздравляю с подарочками, спасибо за награду))

    ВідповістиВидалити
  12. Ухти! Як змінився твій блог!
    І скільки новенького гарненького ти зробила! Вітаю з нагородами!
    Щось у мене зараз зовсім часу ні на що немає :( Але планую скоро "розвантажитись", все ретельно у тебе обстежити))) і показати щось своє у себе...
    Дякую за нагороду! :)

    ВідповістиВидалити
  13. Ура!! Таня появилася!!! Розвантажуйся швидше - я вже скучила за тобою і твоїми роботами ;-)

    ВідповістиВидалити
  14. Алина, спасибо за награду! С удовольствием забираю!:)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug