пʼятниця, 22 квітня 2011 р.

В очікуванні свята...

Цієї публікації могло б і не бути, якби вчора я не пекла пасочки!  Можливо хтось подумає: "Ну що тут такого - пасочок напекла!", але для мене це визначна подія -  пекла-то я   перший раз в своєму житті!!!  І все завдяки моєму маленькому синочку: справа у тому, що зазвичай щороку ми їздимо на Великдень до батьків, а тут з малюком далеко і не поїдеш! Тому довелося опановувати мистецтво  випічки дріжджового тіста))) Найбільше мені сподобався аромат випічки, який ще й досі літає по квартирі...
 Я  ще багато чого напекла, але те все не вперше, тому й не цікаво вже))), а от пасочки... Ходжу, заглядаю на них... 
 Получилося 5 різногабаритних пасочок - для нашої маленької сім"ї вистачить!
Пи.си.: завтра буду з яйцями гратися ;-) 
(рецепт брала тут

15 коментарів:

  1. Алиночка, молодец! А я никак не созрею на собственные пасочки :)))
    Каждый раз загадываю, что вот "ну в следующем году - обязательно!", а никак не выходит :) А ты смогла! Очень красивые они у тебя получились :)

    ВідповістиВидалити
  2. Оля, дякую! А я от якось так спонтанно вирішила спробувати - не планувала і не думала, а купила формочки, от і захотілося спекти самій))) Мене завжди лякало дріжджове тісто, але "Не такий страшний вовк, як його малюють!"

    Іра, дякую!!! Не знаю, правда, які вони на смак - ніби мають бути смачні - рецепт від Дарії Цвек

    ВідповістиВидалити
  3. Які симпатичні пасочки!!! А смачнючі напевно!!!!!! З наступаючим святом!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Алиночка, ты молодец! Веселых тебе праздников!

    ВідповістиВидалити
  5. Алиночка, поздравляю с наступающими праздниками. Пасочки очень красивые. Я вот не созрела морально наверное , чтобы паску испечь. Но у меня еще все впереди )))))

    ВідповістиВидалити
  6. Алинка, интересная у нас весна такая. Как только потеплело, в половине блогов кто-то что-то показывает, что делалось в первый раз.:)) Умничка, красивые пасочки!:))

    ВідповістиВидалити
  7. Такі гарнюні!! А я все ще думаю.. :)) А можна мені рецептик?

    ВідповістиВидалити
  8. Алина, с дебютом тебя! Понравилось? Это теперь захватит надолго! А я в этом году первый раз обломилась печь :-))

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую усім за відгуки і привітання!!!

    Мар"яно,чесно - не знаю, чи смачнючі - в нд виясню ;-)

    Таня, все попереду - це точно! А я ніколи не думала, що спечу свої перші паски у 27)))

    Альона, я теж таке помітила... а взагалі, цікаво робити щось перший раз. І тут згадався анекдот:-Ви вмієте грати на скрипці? - Не знаю, ніколи не пробував...
    Отак і я тепер знаю, що я вмію пекти паски))))

    Ліля, подумай-подумай, і спечи сама)))) на рецепт додала посилання ;-)

    Світлано, дуже сподобалось!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Вытаю з першою спробою !!!На вигляд -дуже гарно , а на смак -мабуть теж- пасок не смачних не буває!!!Я теж колись боялася пекти паски .Тепер , вже років 6-7 печу сама .В нас це стало сімейною традицією-навіть діти не йдуть у школу і спостерігають з превеликим задоволенням за усіма процесами приготування пасочок .
    Бажаю, щоб і ти започаткувала таку традицію !!!

    ВідповістиВидалити
  11. Аліна,умнічка! Дуже гарно виглядають твої пасочки,не сумніваюсь,що й на смак вони чудові! А я рідко печу паски,бо також кожного року стараємось їздити до батьків,а цього разу Катруся сильно хворіє,тому теж печу пасочки;-)
    Після свят вже відправлю тобі подарнки Піфочні,вже нарешті я іх зібрала до купи)))

    ВідповістиВидалити
  12. Молодець,Алінко! Гарні пасочки й думаю,що-смачні!
    Я пекла вже що завгодно у своєму житті,але паску не пекла:)

    ВідповістиВидалити
  13. Іринко, ти молодець, що сама печеш (хоча, могла б у мами брати, пра? ;-) )І класно, що у вашої сім"ї такі чудові традиції! Хоча, в школу ходити треба)))

    Світлано, дякую! Катруся нехай одужує швидше - весна така чудова на вулиці!!!

    Людмило, колись і у тебе буде пасковий дебют)))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug