пʼятниця, 11 березня 2011 р.

про різні приємності )))

Почну з найприємнішої приємності))): 8 березня я виграла таку класну цукерку від Альони!!! Це перший мій успіх у розіграшах, та ще й який!!! Тому радості моїй немає меж, а сьогодні  ця краса вже добралася до мене!!! 
 
Альоно, дякую тобі за такий приємний подарунок!

Далі показую армію листівок, які надійшли мені цьогорічного Дня народження - є серед них від Іринки, від Людмили, від моїх малих племінниць, від подруг:
 
Я люблю отримувати листівки))) Пам"ятаю у дитинстві ми отримували багато листівок з різних нагод - на День народження, Новий рік, 8 Березня, 1 Травня... від рідних і друзів, ми їх збирали у спеціальну коробку, сортували новорічні до новорічних... і т.д. Час від часу я діставала коробку і роздивлялася всі наші листівкові скарби... Такі теплі асоціації з листівками спонукають мене зараз продовжувати цю гарну традицію надсилання святкових поштових карток, і я дуже радію, коли і мені хтось надсилає)))

Ще однією моєю слабкістю є різноманітні коробочки))) Після свята 8 Березня у мене стало одразу на 2 коробочки більше:
 
Печива вже немає, чай переселила - тепер любуюся ними і думаю, що б таке у них понакладати)))

Ну, і яке ж свято без квітів!!! (хто не знає - на фото я)))) 

п.с.: скільки радості і щасливих переживань приносять прості речі та увага інших людей... 

12 коментарів:

  1. Вітаююю! дуже гарні подарунки і фото з квітами;) також прекрасне!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Аліночка, чудово виглядаєш, молодець! :) і вибач свинку - прогавила твій день народження :( Зі святом!! Най доля тобі посміхається і тільки гарні люди тебе оточують! Подаруночки чудові!!

    ВідповістиВидалити
  3. Алинка, я пропустила пост о Дне Рождения. Потому ПОЗДРАВЛЯЮ!!! сейчас, очень рада что именно ты выиграла русалочку. Как раз ко Дню Рождения, вот бывает же так! Я уверена что это не простое совпадение! Теперь началась полоса везения, учавствуй в конфетках, покупай лотерейные билеты, обязательно повезёт!:))

    ВідповістиВидалити
  4. Алінко,чудові подарунки!!!
    Вітаю тебе з виграною цукеркою! Нехай і надалі щастить! )))
    А коробочки які класні)))В мене одна така, схожа на тваою,є)))
    І так багато листівок ти отримала!
    А які гарні розки тобі подарувава Саша ;-)І ти просто красуня!!!!
    Я тебе люблю!

    ВідповістиВидалити
  5. Вітаю з виграною цукеркою !
    Згідна з тобою, Алінко, що увага рідних людей "окриляє" !!!
    Все таке класне, чудове, а троянди- це щось...

    ВідповістиВидалити
  6. Мар"яно,Ліля дякую - я аж почервоніла...
    Альона, дякую ще раз - це до всього того ще й мій перший набір - ніколи не вишивала ще по наборах!!! А лотерею вже купила ;-)
    Людмило, дякую за "красуню"))) Я теж вас люблю - приїжджай швидше... з коробочкою)))
    Ірино, дякую! Троянди розміром "почти с меня")))
    А ще сьогодні привезли головного подарунка від чоловіка...

    ВідповістиВидалити
  7. Аліна,худенька,маленька!)) Вітаю тебе із запізненням із Днем Народження!!! Здоров"я міцьного,щастя велитенського,та надхнення багато-багато!!!!! Чудові подаруночки!

    ВідповістиВидалити
  8. Поздравляю с красивыми подарочками, это всегда приятно))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug