субота, 5 березня 2011 р.

"Я тучка, тучка, тучка, я вовсе не медведь..."

За декілька днів до народження синочка почала я вишивати для нього метрику - планувала оформити стандартно - в рамку, причому думала, що встигну це все  зробити до  народження, оскільки очікували на появу маленького дива  на початку 2011 року... Але малюк народився тоді, коли хотів, а з метрики вишитим була лише одна синя кулька))) Потім мені ідея з метрикою показалася взагалі якоюсь недоречною - поки малюк малий, і якщо у нього є своя кімната, картинка матиме своє місце, а куди її подіти, як дитина виросте??? Та закидати цих ведмедиків не хотілося - дуже вони мені сподобалися! Довишивала  у січні,  вирішила оформити їх на обкладинку фотоальбому. Процес затягнувся через відсутність підходящої тканини - взагалі-то, тканина була, але ))) я її зіпсувала при першій спробі пошиття... І от вчора була спроба №2, результат:
Обкладинку шила за цим МК - результатом дуже задоволена! Неодмінно колись пошию ще не одну)))

18 коментарів:

  1. Аліна, медведики чудові, такі милі :))) І новий вигляд твого блогу теж гарний. Мені навіть більше подобається, ніж колишній :))

    ВідповістиВидалити
  2. А я думаю де ти зникла.. :) Чудове рішення!! А я з багетом маю проблемку - немає того, що шукаю :((

    ВідповістиВидалити
  3. Чудова ідея для дитячого альбомчика ! Бажаю побільше вільних хвилинок для творчості !

    ВідповістиВидалити
  4. Здоровская обложка получилась! Очень яркая!

    ВідповістиВидалити
  5. Умничка:)) Медвежата чУдные и альбомчик получился такой душевный:) Мне вот тоже кажется что метрики в рамке на стену - недолгое удовольствие. У меня девченки ито поменяли птичек на более серьёзные картинки, а ведь 9 лет всего и уже волки и жирафы. Боюсь даже думать что они дальше на стену повесят:))

    ВідповістиВидалити
  6. Ух ти! Дуже тонка, гана робота, молодець!

    ВідповістиВидалити
  7. Супер! Мені дуже сподобалася ідея з обкладинкою!:) Та й загалом вишивка - чудо!:))) Я теж, до речі, останнім часом вишиваю в основному речі для синочка в дитячу кімнату:)

    ВідповістиВидалити
  8. Алінко, ти молодець! Чудова робота!
    Вишивка мені подобається! Й гарна ідея-зробити обкладинку на альбом!

    ВідповістиВидалити
  9. Какая красота! Чудесная, забавная, такая яркая вышивка! И замечательная идея с обложкой! Эххх, ты мне напомнила, что моя вышивка, из которой я тоже планировала обложку для альбома сделать, так и лежит в ящике.... А ты молодец :-))

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую!!!
    Ludmila, мені мій оновлений блог теж більше подобається, давно вже збиралася щось поміняти )))
    Ліля, я, на жаль, не знаю, де можна знайти такий багет, як тобі потрібний... Я тебе дуже розумію, коли в уяві малюєш, як все має бути, а того, що так потрібне, немає... Будемо надіятися, що все-таки він знайдеться ;-)
    Оля, ану давай оформляй вишивку в альбом!!!)))) А то їй там страшно в ящику лежати...

    ВідповістиВидалити
  11. Алинка, ты выиграла русалочку:) Поздравляю!
    Как лучше передать, почтой или ты будешь 13 числа на встрече?:))

    ВідповістиВидалити
  12. Просто чудо! Я б теж хотіла вишити таку красу!

    ВідповістиВидалити
  13. Чудесная обложка получилась! Здоровья и счастья сыночку и маме Алинке!

    ВідповістиВидалити
  14. Оце так краса!!! І за МК дякую, теж хочу зробити щось подібне, але певно без вишивки, думаю обійдусь штампами )))
    P.S. А коли ж народився синочок, якщо не секрет? ))) І де ж та мамуся бере час ще й на такі вишивки? )))

    ВідповістиВидалити
  15. Дякую, Angeliatko!!
    малюку 28 березня буде вже 3 місяці - ніби маленький проміжок часу, а відчуття, що він у нас був завжди)))
    А вишиваю тепер рідко - синочок на першому місці!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug