четвер, 17 березня 2011 р.

Мир, любов, радість...

... що ще потрібно людині для повної гармонії?
Якось давно натрапила на вишивки Renato Parolin - і так запали мені до душі його схеми, що пообіцяла собі, що колись-таки вишию хоча б одне сердечко! Для сердечка час ще не настав, а от для трьох милих картинок настав))) Ще й нагода підвернулася - День народження однієї чарівної дівчини)))
Картинки відправилися до іменинниці, тому показую їх на загальний огляд:


Надіюся, новій власниці вони сподобаються!
А я на цих картинках не зупинюся... 

18 коментарів:

  1. Але й класні картинки ти вишила,Алінко!
    Я впевнена,що новій власниці вони сподобаються однозначно!!!
    Дуже мені сподобавя дизайн)))

    ВідповістиВидалити
  2. дякую)))
    і я про те, що паролінівські дизайни не можуть залишити байдужим!

    ВідповістиВидалити
  3. Суперрррр!!! Яка краса!! Дуже ніжно і водночас так гармонійно!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Молодчинка!! Я давно тримаю це тріо в черзі, а в тебе вже готове :)

    ВідповістиВидалити
  5. Ах какая красота! И оформила удачно! Очень мне нравится:))

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже красиво ї як токажуть зі смислом!

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже гарно. І вишито чудово, і оформлено прекрасно. Молодчинка, Алінка :)

    ВідповістиВидалити
  8. дякую за теплі відгуки!
    мені й самій дуже сподобалося - і процес, і результат! Але найбільше тішило те, що подарую картинки чудовій людині!!

    ВідповістиВидалити
  9. дякую, Ольго!!! насправді, там не багато роботи - вишивалося легко, просто по-трошки, поки малюк дозволяв)))

    ВідповістиВидалити
  10. МОЛОДЕЦЬ ! Гарний дизайн, чудова задумка- а головне, що ти це все бездоганно втілила в життя !

    ВідповістиВидалити
  11. Очень красиво!!! Молодец!!! Обажаю Renato Parolin!!!

    ВідповістиВидалити
  12. Красивое трио получилось - гармонично и умиротворяюще смотрится! Оформление супер :)

    ВідповістиВидалити
  13. Дуже поважаю Пароліні, обовязково вишию такий дизайн! :) Класно виглядають ці три картинки разом!

    ВідповістиВидалити
  14. О, це ж тепер мої картинки, тішать мені серце!!!!! І сину моєму подобаються)))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug