неділя, 27 березня 2011 р.

Літня сумочка. Спроба № 2

 Щастя подібне метелику. Чим більше ловиш його, тим більше воно вислизає. Але  якщо ви зосередитесь на інших речах, воно прийде і тихенько сяде вам на плечі... 

... а я зосередилася - і метелик сів мені на сумку! І тепер я така щаслива))))
Вишивати монохроми мені наразі набагато зручніше - менше розкладати всього, а потім, відповідно, менше і швидше збирати)))
Я вже маю одну сумочку вишиту, але ж хочеться ще одну ( а то й не одну!)  На відміну від попередниці, фон уже не зашивала, а вишивала одразу на чорній канві. Та й шила вже не вручну.  Задня сторона - чорна тканина; закривається сумка на замочок-блискавку. 
Не знаю, як зі сторони, але мені подобається! ;-) 
(схему взяла тут  )

17 коментарів:

  1. Алінко ! Хочу написати коментар і не можу - знахожусь в легкому заціпенінні від твоєї сумки : вона така ШИКАРНА !!!
    Молодець !
    Мені теж захотілося зробити подібну .

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже цікава сумочка:) А головне, скільки роботи зроблено!:)

    ВідповістиВидалити
  3. сижу розкривши рота!! мені соромно - в тебе манюньчик на руках і такі речі робиш, а я вже рік сумку зшити не можу :(

    ВідповістиВидалити
  4. Красота, мне тоже такую захотелось, сколько ушло моточков на бабочку?

    ВідповістиВидалити
  5. Віка, дякую!
    Вишивала в 2 ниточки DMC 0048 - майже 2 моточка пішло

    ВідповістиВидалити
  6. Щастя, метелики... Супер! Заходь скоріше за нагородою! http://bambetl.blogspot.com/p/blog-page_30.html

    ВідповістиВидалити
  7. Алінко,заходь за нагородами!-я не жадіна))))

    ВідповістиВидалити
  8. Роскошная сумка!!!! Молодчина, очень здорово получилось, и оригинально, и женственно! Прелесть :-)))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug