вівторок, 15 лютого 2011 р.

подарунок від Людмили

Нарешті у суботу отримала я свій подарунок від Людмили. Коротка передісторія: Людмила висилала мені його ще минулої осені, але з якихось дивних причин працівники "Укрпошти" не хотіли, щоб він дістався адресата: повідомлень на отримання не приносили, а коли я ходила протягом двох тижнів і запитувала, чи є щось на моє прізвище або на мою адресу ( знаю, що у них можна в системі і так перевірити), говорили, що нічого немає... А тим часом посилочка пролежала і була повернута Людмилі як така, за якою ніхто не прийшов!!! Ну, добре, що хоч назад повернули...
І от - мій чудовий блокнот у мене:
  
Всередині на обкладинці є карманчик, у якому була ще й АТС від Людмили: 



А ще зауважу, що коли блокнот буде списаний, можна в цю обкладинку помістити іншого)))
 Дякую, Людмило, за таку красу!!!

4 коментарі:

  1. Ну нарешті!!! Це, мабуть, найдовший шлях моєї посилочки. Чоловік, коли дізнався, що я повторно відправила посилку, сказав: до Києва хвилин 20 їхати, ти б краще відвезла блокнота і не морчила собі голову. Якби мені вдруге її повернули б, я б точно поїхала сама тебе, Аліночко, шукати :)

    ВідповістиВидалити
  2. ...краще -пізно,ніж-ніколи )
    Чудовий подарунок! І як добре,що він нарешті до тебе прийшов!
    Сподіваюсь, ще одна пропажа )))) теж скоро віднайдеться ;-)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug