вівторок, 8 лютого 2011 р.

Мамой бути класно)))

Сьогодні моєму синочку 6 тижнів, а значить стільки ж і моєму мамському стажу))) І хоча важко спати по 5 годин на добу і самій справлятися з усім, але все-таки мамою бути класно!  Отримала від Марії таку чудову нагороду:


  У цей віковий період багато-то і не натвориш, і якщо хоч трошки вдасться повишивати - настрій  піднімається і втома  кудись зникає!!! А коли малюк не спить і потребує носіння на руках))), я собі прокручую у голові, що б то таке витворити )) Дещо вже почала втілювати у життя...Скоро похвалюся)))

Нагороду передаю наступним мамам:
5. Мар"яні "Мій фотосвіт"
7.  Альоні "Dreams in the work"

Ну, мамусі, бажаю вам подальших творчих поривів, результатами яких ми будемо милуватися!!! І слухняних діток ;-)
 Нагороду забираємо і передаємо  не менше 5 мамам !



12 коментарів:

  1. Аліночка, щиро дякую тобі за прекрасну нагороду. Мені здається, що ця нагорода дається не тільки самій майстрині, а і її дітлахам. Для мене, моє малятко - і джерело натхнення, і великий помічник. Я щось витворяю руками семе тому, що він мені дозволяє :) дає час, створює настрій, а іноді підкидає ідеї. Тому, ми з Артурчикм з великою вдячністю приймаємо цю нагороду :)

    ВідповістиВидалити
  2. Я Вас поздравляю. Приятно, что моя наградка пошла по блогам и дошла да вас. Только тут немного изменили условия - было "награждаем любое количество блогов, но не менее 5".

    Вот первичный пост
    http://katenkinamama.blogspot.com/2011/01/blog-post_18.html

    ВідповістиВидалити
  3. УРА!!! Спасиі велике!!! Забираю собі!! Дуже-дуже приємно!

    ВідповістиВидалити
  4. Аліночко,вітаю тебе з нагородкою й дякую тобі!
    Хоча моїй дитині скоро буде 15 років))) , а часом мороки ще більше,ніж з малою дитиною)))
    А мамою бути класно- 100% !!!

    ВідповістиВидалити
  5. Оля, я виправилась)))) Дякую за настанову на вірний шлях))))Ну, і за створення такої чудової нагороди!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Аліночка, нагороду передала :) http://arturkinamama.blogspot.com/2011/02/blog-post_08.html

    Ще раз дякую тобі!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Алиночка,спасибо за наградку. У меня уже есть такая , но мне все равно приятно. Единственное , я не люблю передавать кому то ( , так что она будет жить у меня )))))

    ВідповістиВидалити
  8. Алінко, дякую за нагороду. Мені дуже приємно !!!Я теж пригадала ті моменти життя коли хотілося творити , а на руках були маленькі діти ...
    Та ти знаєш, час минає ,і тепер трішки інші клопоти - 10річна Саша за кожну свою ідею "підкинуту" мені під час оформлення робіт , вимагає....по 5 гривень :)!!! А 6річна Христинка любить творити поруч зі мною, в неї непогано виходить...
    Але все-таки приємно бути творчою мамою творчих діток !!!

    ВідповістиВидалити
  9. Алиночка, спасибо тебе огромное! Мне безумно приятно. Здоровья вам с малышом)))

    ВідповістиВидалити
  10. Алиночка, спасибо! Это приятная награда.:)
    Как хорошо что ты находишь время для вышивки:)) Мои звёзды спали по очереди и засыпали только на руках, я года два в состоянии зомби находилась, вечно невыспавшаяся. Но вязала и это помогало расслабиться:)) Побольше тебе сил и здоровья детёнку:))

    ВідповістиВидалити
  11. ой... думаю, що мені пробачиш те, що я так довго йшла за нею))
    величезне спасибі!
    забираю і поселяю в себе))

    ВідповістиВидалити
  12. Аліно вітаю тебе з синочком! Хай росте на втіху мамі и радість татові!
    Через деякий час сон малюка нормалізується, і ти більш звикнеш до його режиму), повір мені як мамі троїх). Насолоджуйся кожною миттю), це так приємно бути мамою.

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug