середа, 23 лютого 2011 р.

просто квіточки

Все почалося тоді, як для  цього ангелика шукала я рамочку круглу дерев"яну, діаметром 9 см, а знайшла лише меншу - діаметром 7 см. Оскільки я люблю збирати всілякі речі типу "араптомколисьзнадобиться",  то не могла не купити ту 7см рамочку... 
Валялася-валялася рамка відносно не довго - якихось 3 місяці, і дочекалася свого часу: вишився для неї маленький букетик! (хоча і з букетиком не все так просто: вишивався він для листівки, а коли я побачила результат - одразу згадала про рамочку)))) Отак часто буває: задумуєш одне, а виходить зовсім інше...


Рамку позолотила і понакраплювала білих крапочок - так вона має привабливіший вигляд )))

13 коментарів:

  1. Алинка, очень милый цветочек, замечательно вписался в рамочку:))
    Я тоже всякие "ненужности" покупаю, на случай... а случаи бывают разные:)))

    ВідповістиВидалити
  2. Алиночка, и рамочка красивая, и вышивка очень аккуратная. Молодец!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарна мініатюрка получилася ! Клас !

    ВідповістиВидалити
  4. Алінка,супер вишивка,і рамочка як классно дочекалась свого часу)) Я тебе із запізненням вітаю із народженням синочка!!! бажаю Вам обом здоров"я міцьного та багато щастя)
    ПиСи. Я ж не знала про твою вагітність,і тому концепція Піф-подарунка трошки змінилась;-))

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую, Світлано, за привітання))) а щодо концепції подарунка - я рада будь-якому подарунку, зробленому власноруч ;-)

    ВідповістиВидалити
  6. Яка гарнюня! Як же в тебе все чудово виходить!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug