четвер, 6 січня 2011 р.

Говорят, под Новый год что ни пожелается -

Все всегда произойдет,
Все всегда сбывается!!!


А загадувала я бажання минулого Нового (2010) року, і от до кінця цього ж 2010 року воно збулося - я стала мамою!)))  
 Тепер буду з'являтися тут рідше.., поки мій помічник підростатиме)))
А маю з такої радісної нагоди  чудові вітання: 

перша листівка - від Іринки, друга листівка - від Milada:


 Я не випадаю зі світу творчості зовсім - як є вільна хвилинка заходжу і надалі заходитиму до всіх у гості, по-доброму  заздритиму вашим успіхам, насолоджуватимуся красою, яку ви робите, можливо, не завжди коментуватиму, але буду у курсі всіх подій! У мене ж зараз інша місія)))



12 коментарів:

  1. Аліна, від щирого серця вітаю тебе з такою чудовою подією - народженням синочка! Нехай і надалі всі твої бажання так успішно здійснюються!
    Запрошую до себе на цукерочку.

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже визначна подія у твоєму житті!!! Вітаю!
    Сподіваюсь,це тільки початок ;-)

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю! Чудова новина!!! Синок народився :-) Щастя вам та здоров'ячка, а з тимчасовими труднощами впораєтеся :-)

    ВідповістиВидалити
  4. Алінко, вітаю ще раз тебе з синочком- хай росте щасливим ! Бажаю , щоб твої мрії збувалися завжди, а не тільки під Новий рік ! Щасливого Різдва !

    ВідповістиВидалити
  5. Аліночка, ще раз хочу тебе привітати. Це таке щастя - бути мамою маленького дива. Бажаю вам обом здоров"я, миру і спокійних ночей :) це так необхідно (з власного досвіду знаю :)))

    Рада буду, якщо будеш заходити до мене хоч зрідка. Чекатиму на тебе!

    ВідповістиВидалити
  6. Вітаю Вас з поповненням... Але, як підказує досвід, досить скоро творчість повернеться до Вас на нових обертах. З Різдвом!

    ВідповістиВидалити
  7. Від усього серця вітаю з таким прекрасним дивом! Ти мене надихаєш, Алінка, бо як видно, новорічні бажання у багатьох дівчат однакові. Ростіть великі і будьте здорові!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Аліночка, вітаю!! Це найприємніша новина нового року - поява на світ маленької людинки! Щастя вашій родині, міцного здоров"я та любові :)

    ВідповістиВидалити
  9. Алиночка, поздравляю с пополнением!! Растите здоровенькими!

    ВідповістиВидалити
  10. Ух, сонечко! А я уж тебя что-то потеряла совсем!!!! Как хорошо, что ты объявилась!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Алиночка, поздравляю с сыночком. Будте здоровы, чтоб газики не мучали, молочко было , сладкого сна.А родителям сил и терпения !!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug