вівторок, 21 грудня 2010 р.

і знову... коробочка))) + солодка листівка!!!

Цю коробочку у мене рука не піднялася викинути - вона така класна на дотик, оксамитова... Але ж якось треба було замаскувати марку спиртного напою, що у ній зберігався першопочатково))) А тут ще й сніжинки вишиті валялися без діла ... і получилася коробочка, "схожа на стіл" (цитую свого критика))):
У ній можна зберігати будь-що: цукерки, новорічні іграшки, різні дрібнички, а можна й щось міцне...

Те, що листівки бувають музичними, я знала, а от те, що вони можуть бути "солодкими" - дізналася сьогодні: Alena Vlasova у себе на сторінці оголошувала набір у розсилку чарівних новорічних листівок від неї, куди я і записалася. І от сьогодні я отримала таку неймовірну красу:

 Я така довольна, як слон!!! Альона,величезне тобі ДЯКУЮ!!! Передсвяткового настрою ти добавила, це точно!!! Все-таки у світі багато добрих людей...
А яку листівку я надіслала Альоні, покажу тоді, коли вона її отримає)))
***Свято наближається...УРА!!!***




8 коментарів:

  1. Аліна,вітаю з таким солодким привітанням!!!! класно придумано!
    І дуже тобі дякую за привітання та подаруночки,мі такі схвильовані були,коли поштарка принесла нам коробочку ) все таке прекрасне! Листівка і до пари магніт зачарували,а іграшка на ялинку з дідом морозом!!! Ураааа! А катруся передає своє Дякую!;-) Мій подаруночок трошки запізнюється,вибач)

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю!! :) Коробочка дуже гарненька вийшла! в тебе вже такий настрій святковий - це добре! :)

    ВідповістиВидалити
  3. Аліна, дуже гарна коробочка вийшла в тебе. Якщо на стіл і сожа :) то на святковий! Аліночка, а ти від мене так і не отримала посилочку?

    ВідповістиВидалити
  4. Класно , Алінко, у тебе получається-давати друге життя коробочкам. Ти як чарівниця!
    Чудову листівку отримала в подарунок-ВІТАЮ! Знаю , як це приємно отримувати подарунки напередодні свята, які в цей момент переповнюють почуття( на днях отримала свій ПІФ і виграну цукерку!).

    ВідповістиВидалити
  5. Ти,Алінко, така видумщиця-щось як придумаєш!
    Коробочка оригінальна і як акуратно зроблена!
    Дуже гарний подаруночок тобі прислала Альона)))

    ВідповістиВидалити
  6. Ліля, дякую!!! Настрій у мене зараз змінюється швидше, ніж погода весною))))

    Світлано, я дуже переживала, чи сподобаються вам подарунки, а тепер - як камінь з душі впав)))

    Іринко, дякую))) С мене називає Королевою коробок))) Але ця йому не сподобалася, бо схожа на стіл - буду тримати її у вертикальному положенні)))

    Людмило, дякую за "святковий стіл"))) А посилки так і не отримала - сьогодні на пошті знову питала, кажуть, що нічого немає(((

    Milada, а тобі я розкрию секрет: сніжинки вишивала на листівки, але зробила "скатертину на святковий стіл")))))))))

    ВідповістиВидалити
  7. Яка красива коробочка!!!! Дуже гарне оформлення подарунка!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Как хорошо обыграла коробочку, мне бы тоже было жалко выбросить. Открыточка красивая :))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug