субота, 4 грудня 2010 р.

Просто так

І знову я з коробочкою)))
А почалося все з цієї листівки  - щоб дівчинка-янголятко не почувалася самотньою, вишила їй подружку))) Планувала оформити вишивку в круглу рамку, але, оскільки такої відповідного розміру не знайшла, довелося використовувати підручні матеріали. А тут і коробочка від цукерок на очі потрапила (оце ж я люблю нічого не викидати!)))


 

У виготовленні - нічого складного: коробку( діаметр 9,5 см, висота 4 см) пофарбувала сумішшю золота і бронзи, наклеїла зірочки, ще залишилося полакувати...
Призначення коробочки мені ще не відоме - що у неї можна "поселити"???

8 коментарів:

  1. Така класна коробочка!
    Я взагалі люблю усілякі баночки-коробочки...а твоя-ще й так святково оформлена!!!
    ...вона може послугувати упаковкою для подарунка)

    ВідповістиВидалити
  2. Аліна, я коли побачила твою вишивку, одразу згадала ту листівку з янголятком, яке поливає ялиночку. Щей подумала: не даремно поливав, виросла ялинка до Нового року :) А коли побачила коробочку, так взагалі розсміялась. Буває ж таке! У мене зараз цукерки саме такого виду вже закінчуюються, і я думала на коробочку саме вишивку розмістити. І тут бачу ту ж коробочку з вишивкою на кришці. Чудесний збіг!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Можна знову наповнити коробку цукерками і буде прекрасний подарунок на Новий рік. Я б такому дуже зраділа :)

    ВідповістиВидалити
  4. Якби у мене була б така гарна коробочка, я б її заповнила б знову цукерками і по-чуть -чуть смакувала б...А робота-і вишивка, і дизайн коробочки, і саме оформлення як завжди на 5+!

    ВідповістиВидалити
  5. Чудова коробочка! А поселити у неї можна що завгодно - чи цукерки, чи якісь дрібнички для рукоділля...

    ВідповістиВидалити
  6. аааааааааааааааааааа
    какая классная!!!!!!!!!! Просто влюбилась! Какая же ты умничка! Восхищаюсь) Просто слюнки текут - опять к коробочке вернулась, рассматриваю!

    ВідповістиВидалити
  7. Классная какая коробочка!!! Очень милая и уютная :-) во-первых, соглашусь с тем, чтобы насыпать в нее конфет и поставить под рукой :-) Ну, чтоб если душа потребует праздника - сразу же его и получить :-)) А если хочется практического применения - можно вырезать по размеру коробочки круг из поролона, уложить на дно и хранить там булавки швейные... Или, конечно же пуууговки положить :-) Самые любимые :-)

    ВідповістиВидалити
  8. Ой, дякую-дякую)))
    Більшість вирішила наповнити цукерками, значить так і зроблю))) Але вона ж новорічна - доведеться її (без цукерок))) заховати після свят до наступного Нр...

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug