четвер, 23 грудня 2010 р.

Оце-так день!!!

Ви отримували коли-небуть в один день 2 подарунки просто так? Ще й від людей, яких знали заочно?  Я - ні, але сьогодні, у свій День Янгола))), я отримала два дивовижних ПІФ-подарунка від прекрасних майстринь!!!
Подарунок №1 - від Марії:

 Скраповий альбомчик мене підкорив одразу: мої улюблені тони, мої улюблені комашки))) А як акуратно все зроблено! Та й, врешті-решт, в скрапі я нічого не тямлю і подібних речей не вмію робити...
Так альбом виглядає закритим - спереду і ззаду:
 а такий вигляд альбома, коли розв"язати стрічку:
 а якщо розв"язати маленькі стрічечки, маємо місця для наклеювання фото:
Залишається знайти маленьке сонечко))), фотографії якого будуть у такому гарненькому оформленні...

Подарунок № 2  - від Наталі:

 Я, звичайно, як і всі творчі люди, була безмежно рада всім тим штучкам, які Наталя мені подарувала для подальшого використання у творчості. Але найбільше я раділа казковому дзвіночку, який вона витворила власноруч:
 Така тонка робота!!! А до того всього він ще й дзвенить - всередині такий милий котик і дзвіночок))):
Дівчата, дякуючи вам, вашим зусиллям, які ви приклали для виготовлення такої краси, ну і власне, дякуючи вашим подарункам, у мене сьогодні цілий день піднесений настрій))) Ношуся з подарунками,як мала дитина...


9 коментарів:

  1. вітаю, Аліночка. А мене просто злість роздирає через втрачену посилку для тебе. Я спеціально для тебе робила червоний блокнот з сонечком, і відправила на початку листопада. А його взяли, і загубили :((( Мені тільки фото залишились http://arturkinamama.blogspot.com/2010/11/blog-post_9975.html Але, Аліночка, я обов"язково зроблю для тебе прекрасний подаруночок!

    ВідповістиВидалити
  2. Поздравляю, какие чудесные подарочки))

    ВідповістиВидалити
  3. А-а-а-а!!!Які класні подарунки ти отримала!
    Чудовий альбомчик і прекрасний дзвіночок! А ще-купу всяких корисностей!
    Дуже приємно отримувати подарунки!!!
    Алінко,вітаю тебе з Днем ангела! Нехай кожен день тобі приносить лише приємні подарунки!
    пс: а я знаю,фото якого сонечка ти зможеш розмістити в новий альбомчик)))

    ВідповістиВидалити
  4. Людмило, мені теж дуже шкода, що такий подарунок десь загубився((( Тим більше, що я так і підозрювала, що той блокнот для мене...
    Milada, дякую за привітання! Все ти знаєш ;-)

    ВідповістиВидалити
  5. Алінко, вітаю тебе з Днем ангела та з такими класними подарунками !

    ВідповістиВидалити
  6. Спасибо, что тебе понравилось) Я так старалась))))
    Надеюсь, остальное пригодится!

    ВідповістиВидалити
  7. Ласкаво запрошую за нагородкою!!!! http://maryankakmr.blogspot.com/2010/12/blog-post_24.html

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug