пʼятниця, 24 грудня 2010 р.

ПІФ №3

В попередньому дописі я показувала подарунки, які мені дісталися від Марії, а тепер покажу, з чого рукодільного складався мій подарунок для неї.
частина 1 - новорічна - листівка+картинка:


Листівка не проста, вона "музична"))) - на хвості у котика вісить дзвіночок...

Ялиночку частково я вже показувала, але дооформленої не бачив її ніхто:


 Оформила я її у фоторамку, але ж схотілося ще й саму рамку прикрасити))), для чого використала стрічку і стрази:


Розміри рамки 6х8 см

частина 2 - не новорічна))):


 ромашко-фіалка получилася, як на мене, як весільна))) Горщик пофарбувала, задекупажувала, намалювала цяточки...


Ще були гудзички, які я показувала раніше.
Марії подарунки сподобалися, а це - найвища похвала для мене)))





4 коментарі:

  1. Такі гарні подарунки завжди приємно отримувати;). Чудові роботи!:)

    ВідповістиВидалити
  2. Прекрасні роботи!!!
    Гарний вазончик вийшов!!!
    Листівка дуже прикольна-заставила посміхнутися!
    Ну,а ялинка-шедевр!(я ж то її бачила,яким дрібним хрестиком вона вишита)Оформлення чудове!
    Дуже гарний подарунок! ;-)

    ВідповістиВидалити
  3. Алінко, ти знову стільки краси натворила ! Все таке чудове, а відкриточка - поза конкурсом !

    ВідповістиВидалити
  4. Роботи такі круті)!
    А котик взагалі такий прикольний, дуже гарно)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug