середа, 22 грудня 2010 р.

ПІФ №2, частина 1 - новорічна

Оскільки мій ПІФовий подарунок уже дістався Світлани, можна з чистою совістю показати, з чого (рукодільного) він складався))) Отож, частина перша - новорічна:
1.сніговичок-ялинкова іграшка 
процес виготовлення якого виглядав приблизно так:



Вишила, вирізала, зшила, наповнила синтепоном, обшила бісером)))
2. магніт з Дідом Морозом, який ішов у комплекті з цією листівкою
Вишивка на пластиковій канві, зворотня сторна - картон+магніт
А що було ще у подарунку, покажу пізніше ;-)

11 коментарів:

  1. Уявляю, скільки клопотів приніс тобі процес виготовлення сніговика.В мене самої в стадії завершення подібна іграшка , тоя знаю яка це робота!
    Класний подарунок!

    ВідповістиВидалити
  2. ОГО!!! Яка краса!!! Просто слів нема, це ж така кропітка робота!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. так, справді сніговика робити не легко - найважче вивертати)))

    ВідповістиВидалити
  4. Ух,які подарунки гарні!
    Сніговик просто СУПЕР!!!
    Магніт класний та ще й на одну тему-з гарною листівкою!Молодець!
    Я б теж бажала би отримати такий подаруночок на свято)))

    ВідповістиВидалити
  5. Прелестные игрушечки:) Снеговичок - шикарный:)

    ВідповістиВидалити
  6. Какой чудесный блог, я в восхищении! Никогда не вышивала, нопосмотрев на твои работы, вдохновилась и тоже захотела что-нибудь вышить! Не подскажешь, где ты берешь эти схемы, какими нитками и какими иглами лучше вышивать, это крестиком, я вообще в этом профан :)

    ВідповістиВидалити
  7. дякую всім за теплі слова)))

    Наталя,дякую за відгук про мою сторіночку))) Головне у будь-якій справі - бажання ( у тебе воно вже є), потім - матеріали (схемки можна знайти в неті, а можна купити,як і тканину чи нитки). Мені більше подобається вишивати шерстяними нитками, але є й роботи, вишиті муліне (ниточка тонша, ніж шерстяна) А голка - у мене зі звичайного голочного набору: одна з великим вушком (для шерсті), а інша - тонша і з маленьким вушком (для муліне). Але я не дуже знаюся на різних вишивальних заморочках - роблю так, як мені хочеться))) Успіхів у новому починанні ;-)

    ВідповістиВидалити
  8. Снеговик милашка, магнитик хорошенький ))

    ВідповістиВидалити
  9. Спасибо, купила схемку мишка Тедди, специальную иголку и там на него нужно было аж 13 цветов мулине, хотя мне казалось, что рисунок монохромный - в серой цветовой гамме, мне его "упростили" подобрали 7 цветов. Пяльца сказали не нужно,
    канва плотная. Ну и дорого все это выходит, я думала копейки... Буду пробовать! А как нитку закреплять, я так поняла, что без узелков, а как, например, при стирке, если подушечку сшить, чтобы ниточки не выдергивались?

    ВідповістиВидалити
  10. Наталя, ну ти й швидко)))
    Я тобі на пошту дещо вислала ;-)

    ВідповістиВидалити
  11. Вот это необычный Снеговик! Здорово! Спасибо!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug