четвер, 25 листопада 2010 р.

Дід Мороз на медалі)))

Так про наступну листівку висловився один мій критик )))


Декілька років тому  на роботі одна з компаній-партнерів привітала нас листівкою. Я її одразу оцінила на  можливість подальшого використання у творчості і після закінчення свят, вирішивши, що такому добру не місце у мусорному кошику, я її таки забрала )))
І ось настав час перетворення: по центру листівки було зображено кульку з логотипом компанії, яку я замаскувала вишитим Дідом Морозом - от і все!
Можливо й справді нагадує медаль з ДМ, але мені подобається)))

6 коментарів:

  1. Класно обыграла и из ненужной вещицы сделала не только нужность , но и красоту !

    ВідповістиВидалити
  2. друге життя - це чудово! тим паче, що таку листівку вже точно ніхто не викине :)

    ВідповістиВидалити
  3. хто зна, може й викине... Це я зношу додому всякі картонки, б/у листівки,. і т.п., бо бачу ще їхнє застосування, а є такі, які не цінять нічого, навіть саморобних листівок(((

    ВідповістиВидалити
  4. Таня, это я наперед))) - скоро времени для творчества будет не так много...

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug