вівторок, 23 листопада 2010 р.

Ялинки бувають різні:

бувають  з тканини, з бісеру, з цукерок, з пластики .... А у мене  - з сніговиків:

   
   
Цього разу працювала з глітером, який, як наслідок, був не лише на листівці, а й перетворив мою кімнату з простої на сяючо-чарівну))) Глітер посипала на клей ПВА - поки  тримається, хоча  у мене виникають сумніви, чи долетить листівка в своєму оригінальному виді до адресата... Надіюсь, що під Новий рік дива-таки трапляються)))
Розмір листівки 10х15 см 
  




5 коментарів:

  1. Але й прикольна листівка вийшла! Й оформлена так вдало! Примушує усміхнутися))))
    (в мене теж є така схема і я на неї дивилась-дивилась....а ти взяла та й вишила)Молодець!

    ВідповістиВидалити
  2. Ой, какие классные снеговики! Очень нравятся :) Здорово получилось!

    ВідповістиВидалити
  3. Оригінальна схема, оригінальна листівка-типовий ТВІЙ стиль...Мені сподобалось.

    ВідповістиВидалити
  4. дякую))) мені вони теж сподобались - веселі такі)))
    Milada, тепер ти побачила, які вони - бери і вишивай)))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug