пʼятниця, 19 листопада 2010 р.

Хочу Новорічного свята!!!

Насправді, вже другий день мені нічого не хочеться, настрій якийсь апатійний... А от Новорічного свята хочеться завжди, навіть літом))) Проте цього року у мене підготовка до  свята іде не дуже активно, чомусь хочеться вишивати квіточки, сердечка... Але ось ця листівка мені так сподобалася, що вирішила зайнятися плагіатом))) У мене получилося ось що:


Вишивала люрексом (не люблю ним вишивати), рамочку прикрасила зірочками - на наступному фото краще видно, як вони виблискують: 


Розмір листівки навіть не 10х15, а 15х12 см ))) 



4 коментарі:

  1. А я ,наприклад, не маю нічого проти плагіату-я завжди люблю поспостерігати за одинаковими роботами у виконанні різних майстринь.Листівка-чудова!

    ВідповістиВидалити
  2. Красиво, я тоже ничего не имею против плагиата или лифтинга :))

    ВідповістиВидалити
  3. Ух, какая красота!! Шикарная, очень нарядная открытка получилась! Такая лаконичная, но очень красивая! Конечно, металлик в работе -это вешалка, но результат-то какой :-) Еще и звездочки очень в тему. Прелесть :-)
    И вообще, никакой это не плагиат, а лифт - двигатель прогресса :-)))

    ВідповістиВидалити
  4. От плагіатчиця!Чи-плагіаторша? )))
    Я теж вже хочу новорічного свята!!!
    А листівочка файна! ;-)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug