середа, 17 листопада 2010 р.

"В нашей жизни все бывает..."

З дитинства запам'яталася мені пісня С.Ротару "Лаванда", але лиш сьогодні я її почула (до того - просто слухала) - гарні слова, і виконання гарне... Але я не про те... 
Вчора придбала суху лаванду, яку вирішила помістити в маленькі саше і поселити їх у шкафу))) А оскільки просто подушечки мене не задовільняли, вирішила вишити щось нашвидкоруч:


Тепер матиму надію, що міль, якщо десь раптом візьметься, оцінить мої старання)))  - ніхто ж не побачить їх у шкафу!

5 коментарів:

  1. Ой,які миленькі торбинки! Аж сюди повіяло ароматом лаванди! )))
    Будь певна,міль точно це оцінить і від такої краси просто ...відкинеться)))
    Все-вишию й собі щось подібне,а ти мні привези лаванди))))(щоб даремно не вишивала)

    ВідповістиВидалити
  2. ТИ, Алінко, така фантазерка!Здається-така дрібничка, але ж до неї треба додуматись!

    ВідповістиВидалити
  3. Совершенно очаровательные мешочки! Очень красивенькие!

    ВідповістиВидалити
  4. Аліночка, дуже гарні торбинки. Міль буде у захваті! Сонечко, а ти отримала від мене посилочку?

    ВідповістиВидалити
  5. Дівчата, дякую))) Міль така підступна істота - ніби її нема, а потім десь візьметься! Але тепер нехай начувається!!!
    Людмило, посилки не отримала - треба іти штурмувати поштове відділення, хай віддіають!!!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug