пʼятниця, 12 листопада 2010 р.

не до зими)))

Дивні речі відбуваються не лише у природі (не типове для листопада тепло), а й зі мною: замість того, щоб готуватися до Нового року, вишиваю квіточки і метелики, плету фіалки... Мабуть, тепла погода так впливає на мене)))
Учора і сьогодні мої творчі сили були спрясовані на виготовлення 2-ох листівок, ось результат: 

На днях отримала сюрприз від Людмили  - набір гофрованого картону, який мені одразу захотілося десь застосувати )))
А  другу  листівку оздобила "золотим"  картоном:

Розміри листівок 10х15 см 

5 коментарів:

  1. Яка терапія кольорова! Бачу ти скрапом захопилася, чудово виходить! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Листівки чудові! По-літньому барвисті й теплі)))

    ВідповістиВидалити
  3. Гарні листівочки,особливо та, що в золотій оправі.

    ВідповістиВидалити
  4. скрап не для мене ( чи я не для нього?)... Якось пробувала зліпити шось, то ... більше не пробую))) А використовувати елементи зі скрапу у листівках з вишивкою не проти)))

    ВідповістиВидалити
  5. гарненькі листівочки :)
    Друга мені найбільш сподобалась - прикольні квіточки.

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug