середа, 20 жовтня 2010 р.

"Ёлочка-ёлка,лесной аромат..."

Минулий тиждень у мене був доволі-таки плідний на творчі здобутки))) - повишивала із задоволенням, з бісеру поплела... Тепер почну потрошки показувати результати.
Давно хотіла вишити щось меланжовими нитками, так само давно хотілося зробити вишитий фартушок на бутилку (навіщо бутилці фартух, хтось знає?????). І ось Новорічне свято, до якого я по-трохи готуюся, спонукало мене ЦЕ зробити)))
За вечір вишилася ялиночка, за 30 хвилин пошився фартушок...
Ялиночка ця так сподобалася мені, що (ніколи такого ще не було!!!) вирішила вишити їй вдвічі меншу подружку, щоправда вже не меланжем, а звичайними зеленими нитками. Але історія про другу ялиночку - це вже інша історія...

15 коментарів:

  1. А пригостиш мене вмістом тієї бутилочки,що в фарткшку :)?

    ВідповістиВидалити
  2. Інна, Людмило дякую)))
    Ірина, якщо ти мені поясниш, для чого фартух бутилці - пригощу ;-)

    ВідповістиВидалити
  3. Мені теж прикольна ця ялиночка а хвартушик-то взагалі суперовий!;-)
    А я знаю,нащо пляшці фартушок: як наливатимеш ,то може рідина розлитися випадково))),а тут-фартушок! І пляшка залишається чистою )))))))))) і,взагалі,пляшка у фартушку має привабливіший вигляд-господиня столу ! :)
    Так шо-наливай !)))))))))

    ВідповістиВидалити
  4. Хорошенький фартушек!! Очень праздничный! Теперь можно и новогодний стол накрывать ))

    ВідповістиВидалити
  5. Алінчик! Чудовий фартушок вийшов! Молодець :) і мені тепер фартушка хочеться :))

    ВідповістиВидалити
  6. Вишиті фартушки для пляшок вишивають ті рукодільниці в яких вся квартира завішана вишитими картинами,застелена вишитими серветками, на холодильнику багато вишитих магнітів , є ціла колекція вишитих листівок, календар, і той живе в вишитій хатці(мовчу вже про вишиті рушники, брелки і т.д.).І ось в цьому різноманітті вишитих шедеврів одна тільки пляшечка стоїть і сумує...Ну як їй не вишити фартуха? :)

    ВідповістиВидалити
  7. )))усміхнули ви мене Іринко і Milada ))) Бачу, на Новий рік хочете завітати в гості! ;-)
    Ліля, вишивай - я використовувала бейку вперше, тому мій фартушок має багато огріхів))) (я ж тільки вчуся шити) А у тебе вийде акуратніше ;-)
    Юля, до Нового року ще 72 дні - я тут подумала, що можна ще й стопочкам, фужерам і стаканам вишити фартухи)))))) - стіл класний буде)))

    ВідповістиВидалити
  8. Прикольно приодели бытылочку. Такой красивый фартушек с вышивкой. Ну ты Алиночка, изобретательница ))))

    ВідповістиВидалити
  9. Классний фартушок! Аліна,поділись схемкою?

    ВідповістиВидалити
  10. схема "захована" за словом "Ялиночка" (Ялиночка ця так сподобалася мені, що (ніколи такого ще не було!!!)...
    :-)

    ВідповістиВидалити
  11. Замечательный фартушок, елочка интересная ;))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug