понеділок, 18 жовтня 2010 р.

"Затеряный мир". Реабілітація)))

Картину цю вишивала років 6 тому, і нагадує вона мені про чудові студентські роки і життя в гуртожитку... Стипендії студентки-відмінниці повинно було вистачати на місяць))), тому оформлення картини було швидше економічним, ніж тим, яким хотілося (хоча, на той час і таке оформлення коштувало чимало...). І от вирішила я "зробити все по-людськи"))) і віднесла картину в багетну майстерню. Тепер не знаю ще, задоволена я результатом, чи ні...

такий вигляд має картина на фото  зі спалахом:

а такий вигляд був до реабілітації:



11 коментарів:

  1. Нове оформлення мені подобається більше!

    ВідповістиВидалити
  2. А мені два оформлення подобаються-мабуть,тому,що гарна робота.Видно ,що вишивалося від душі.

    ВідповістиВидалити
  3. облагородила! краще, вишуканіше стало, молодець! :) маю надію ти зараз в гарному настрої :)

    ВідповістиВидалити
  4. Ого, СОЛНЫШКО), ну ты героиня! 6 лет вышивать работу!!!!!!! И умница какая - я бы уже давно закинула это дело( а жаль!!!!!!!!!
    Вот так глядя на таких мастериц и себе будешь потихоньку-потихоньку, а что-то вышивать!
    Современный вариант оформления - очень понравился!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. дякую всім за оцінку)))
    нове оформлення у порівнянні з попереднім краще і мені, але щось у ньому не те... Може, паспарту темнішим треба було зробити...
    Марія, вишивала я цю картину впродовж пів-року, а то і менше, просто було це 6 років назад))) Я й сама дивуюся, скільки терпіння у мене було... Хоча, тоді не було у мене іетернету, який забирає зараз багато часу)))

    ВідповістиВидалити
  6. Алена, работа очень интересная! Я еще не встречала чего-то подобного!
    Новое оформление мне нравится больше, хотя, как мне кажется, выигрывает оно только за счет паспарту. Такую картину украсит любое оформление!! Молодец!

    ВідповістиВидалити
  7. Юля, дякую!
    Сьогодні зранку по-іншому подивилася на картину і вона мені вже починає подобатися теж))) Єдиний недолік - замалі стіни у квартирі))), а точніше,нема куди її повісити (розмір вишивки 25х30 см, а картини 40х45см)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug