середа, 6 жовтня 2010 р.

як я робила листівку...

Cьогодні розкажу і покажу, чим я займалася вчора ввечері))) А робила я таку  новорічну листівку:


Можливо, усі і так знають, як їх робити, але вирішила зробити свій перший МК. А наскільки мені це вдалося - судити вам)))


1.       Для початку нам знадобиться невеличка вишита мініатюрка, я обрала такого Діда Мороза (чи Санта Клауса). Процес вишивання зайняв у мене 2,5 год.

2.       Я не є прихильницею заготовок для листівок, які продаються у магазинах для рукоділля, тому роблю основу сама. Для цього розрізаю лист паперу (щільність  200г/м, марки не пам’ятаю) на  2 половини, одну половинку згортаю - таким чином отримую  заготовку мого улюбленого розміру – 10х15см))) Роздруковую всередині заготовки невеличкого Санту

3.       Приміряю вишивку до заготовки, а далі  -  даємо волю фантазії…

4.       Я задумала зробити з синього двостороннього картону смужку вздовж листівки, а щоб вона не була дуже сумною – видироколила такі зірочки

5.       Далі вимірюємо розмір вишивки і вирізаємо під неї на смужці синього картону віконечко відповідних розмірів

6.       Приміряємо вишивку до заготовок, помічаючи на основі олівцем межі вишитого фрагменту

7.       По намічених межах наклеюємо клаптики  двостороннього скотчу ( я використовую скотч економно))) і фіксуємо  на ньому вишивку

8.       Аналогічно наклеюємо скотч і на смужці синього картону

9.       Наклеївши смужку, маємо ось таку листівку. Бідненька якась))), хоча не погана (хвалю себе сама))), але бракує новорічності…

10.   Під час дироколення у мене назбиралося багато зірочок, тому вирішила і їх сюди залучити)))

11.   Понаклеювала зірочки, потім ще одні зірочки))), і ще стразики… 

12.   … і поклала листівку на ніч у книжку – щоб краще все приклеїлося
Ось така вона - моя листівкова кухня)))

8 коментарів:

  1. Аліна, ти така молодець. Дуже гарна листівка. І зрозумілий майстер-клас. Я зараз теж готуюсь до Нового року і хочу зробити невеличкий урок рукоділля.

    ВідповістиВидалити
  2. Подготовка к Новому году уже идет полным ходом? ))
    Отличная открыточка и очень познавательный МК!

    ВідповістиВидалити
  3. Класно! В мене теж є така схема,але нема такого дирокола))) Та,надихнувшись твоєю листівкою,може,й собі подібне створю(маю на увазі-з таким вишитим малюнком)

    ВідповістиВидалити
  4. дякую))) я старалася))) Правда, фотки не дуже вдалі - робила-то їх вночі)))
    А в мене ще є схемки з цієї серії і навіть дещо вишите вже, але покажу його пізніше!

    ВідповістиВидалити
  5. ти вже до нового року готуєшся?
    Класна листівка!

    ВідповістиВидалити
  6. дякую))) Готуюся помаленьку, минулого року в мене в цей час вже було з 10 листівок)))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug