понеділок, 20 вересня 2010 р.

"Лодочка, плыви..."

Сьогодні у моєї колеги День народження, з приводу чого  - наступний мій "шедеврик". Але спочатку - "как это было":
Вишити цей пейзаж хотіла вже давненько, а тут - нагода підвернулася! Вишивалося легко і швидко - за 3 післяроботніх вечора вишила. Спочатку планувала оформити не як картинку, але форс-мажорні обставини змусил-таки загнати пейзаж в рамку. Але і тут не без проблем: розмір вишивки  9х9 см, а рамки найменші 11х11  - довелося робити паспарту...
  
...і - готова картинка:
 

Пи.си.: ділюся схемою :-)

9 коментарів:

  1. Алін, така ностальгічна картинка вийшла.. я зараз плакатиму, хочу літо!

    ВідповістиВидалити
  2. Ліля,не плач - кожна пора року гарна по-своєму, а літо ще - неодмінно буде)))

    ВідповістиВидалити
  3. Ну дуже класна картинка получилась! І рамочка-по темі,й паспарту-так ,як треба...
    Молодчина,Аліна! :)

    ВідповістиВидалити
  4. Гарний шедеврик!Я дкже люблю жовті відтінки.

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую-дякую!!!
    Я теж балдю від жовтих відтінків, навіть подумую вишити і собі таку картинку)))

    ВідповістиВидалити
  6. Аліна, дуже гарна картина вийшла.Молодець.

    ВідповістиВидалити
  7. Чудесная вещичка!
    Бьешь собственные рекорды в скорости вышивки?;)

    ВідповістиВидалити
  8. швидше за все б'ю рекорди в боротьбі з лінню)))

    ВідповістиВидалити
  9. Очень красивый пейхаж. Балдююю от такого цвета )))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug