субота, 4 вересня 2010 р.

Готуй сани влітку, а новорічні листівки - з осені))))

Цього року, порівняно з минулим, я пізніше почала готуватися до Новорічного свята. Але, робота-таки пішла...
В дитинстві у нас завжди на Новий рік була справжня (ну то й що, що мертва - ми ж тоді того не розуміли) лісова красуня, яку, щоб довше у нас затрималася, потрібно було чса від часу підливати. Звісно підливали ми її не так, як це янголятко:

Під час фотосесії хотілося поставити біля листівки якусь новорічну атрибутуку , але вона захована у комірчині, і її не можна доставати аж до наступного свята Нового року (це теж у мене з дитинства))) Але не захована у мене ялиночка з бісеру, яку мені подарувала моя сестра минулого Нового року - от вона і попала в кадр)))
 

Розміри листівки 10х15 см

6 коментарів:

  1. Гарненька листівочка,як завжди.Я вже теж готуюсь до Нового року-в останній день літа зробила 2 новорічні листівки.Якось покажу...

    ВідповістиВидалити
  2. Сюжет прикольний, гарна листівка- що тут можна ще говорити? :)

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже мила листівка! Невже незабаром новий рік? Як швидко плине час!

    ВідповістиВидалити
  4. так - час летить... А враховуючи досвід попередніх років - таки варто починати готуватися заздалегідь

    ВідповістиВидалити
  5. Чудова листівка! ой,невже скоро Новий Рік?!))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug