субота, 14 серпня 2010 р.

"Я его слепила из того, что было..."

У дитинстві моєю улюбленою справою була ліпка різноманітних істот з пластиліну. І от в минулу суботу  захотілося мені  повернутися у дитинство - і почала я ліпити...
Матеріалів для ліпки, як виявилося пізніше (коли я придбала пластику FIMO), у мене не було - я-то думала, що у мене звичайна термо пластика, а виявилося, що вона далеко не звичайна - дуже важко з неї було щось зліпити... А в результаті маю ось такі сережки:
Розміри сережок 1,5 х 3 см. 
Не судіть суворо - я ж аматор у цій сфері)))

6 коментарів:

  1. Але й прикольно-привабливі сережки! Дасиш похизуватися?)))
    Яскраві,гарні й по-літньому веселі :)

    ВідповістиВидалити
  2. пс: молодець! Ти й з нічого вмієш зробити щось! ;-)

    ВідповістиВидалити
  3. МОЛОДЕЦЬ!!!!! Як для початківця в роботі з глиною, ти супер майстриня :))) Дуже літні, свіжі і радісні сережки. Вітаю з поверненням у дитинство! Там було так весело....

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую))
    Не просто дам - віддам кому-небуть - не ношу я сережок...

    ВідповістиВидалити
  5. Очень красивые, такие яркие , сочные. Жалко что я не ношу такие большие серьги, а то бы уже просила. С нетерпением буду ждать твои работы из пластики ( и не только) чтобы что то выпросить )))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug