четвер, 1 липня 2010 р.

я є)))

"Лінь - це смерть в мініатюрі" десь колись прочитала і запам'яталося це мені так добре, що як тільки було ліньки щось робити, одразу згадувався вислів, і ... смерть приходила до ліні)))
Останні місяці цей вислів на мене майже не діє... Творити-то творю (ПІФочки мої деякі вже майже "готові"))), а от написати публікацію на блозі - ліньки))) А інколи і творити нічого не хочеться. Творча криза?
Приклавши максимум зусиль, вирішила сьогодні-таки ЦЕ зробити))) 
У червні був День народження у моєї сестри, і хоча вона й сама виготовляє листівки з вишивкою, замовила вона мені вишиту листівку (а лінь-то від мене не відчеплювалася). Листівка вийшла не звична (зате в тематиці подарунка):


Приємно робити подарунки, але не менш приємно їх отримувати))) -  Тетяна нагородила мій блог (дякую-дякую!!!):

  

НАГОРОДИ ПЕРЕДАЮ УСІМ СВОЇМ ПОСТІЙНИМ ЧИТАЧАМ!!!

А ще за цей час я отримала свою першу Почесну грамоту на робочій ниві - "За вагомий особистий внесок у розвиток охорони здоров'я, високий професіоналізм..." з нагоди Дня медичного працівника))) І з цього приводу моя друга сестра подарувала мені ось такий свій шедевр:

  

І у відпустці встигла побувати аж тиждень, але було холодно і дощило, тому хочу у відпустку знову...




5 коментарів:

  1. Открыточка просто чудесная!!! Как говорится - просто но с КАКИМ вкусом)))

    ВідповістиВидалити
  2. Ага! появилась-таки! Я уж заждалась комментариев на своих страничках с рисуночком красного жучка в черных пятнышках)))
    Привет, пропажа!!!
    У меня у самой творческая депрессия!!!! Но надо ж совесть иметь и иногда тут появляться)))))))))

    ВідповістиВидалити
  3. Листівка оригінальненька.
    А сестра в тебе, я дивлюсь, теж талановита майстриня :)
    Я б теж не відмовилась від такого подаруночка.

    ВідповістиВидалити
  4. Ага, сестра прямо "кракадільниця"...
    себто,рукодільниця)))))))))))

    ВідповістиВидалити
  5. Прикольна ця листівка! Цікава.
    А деревце,по-моєму,нічогеньке таке вийшло))) ;-)

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug