пʼятниця, 30 липня 2010 р.

Казочка про рамку )))

Все-таки інколи мені вдається перемагати лінь))) - заставляю себе закінчити свого "довгобуда", а тому на дрібнички намагаюся не відволікатися. Хоча, не зовсім вдається це мені))) - то листівка, то ще щось... А одну з останніх робіт покажу пізніше, оскільки призначена вона для когось з ПІФів. А от яку для неї зробила рамку - покажу і розкажу (треба перемагати і лінь писанини))) Так-от...

Жила собі звичайнісінька нічим не примітна рамка "для вишивки" розміром 11х11см. Довго сумувала вона серед собі подібних на поличці магазину , аж поки не знайшла її одна молода особа (назвемо її просто А))) Рамок було безліч - на будь-який смак - і з "позолотою", і з паспарту, і сині, і червоні..., а одна була простенька, дерев'яна... І вирішила А, що залишати рамку у магазині зовсім не гуманно))), та й кинулася їй на допомогу...
Були у А чарівні помічники - вирізані ромашки з серветки, лак для декупажу, гелева ручка, блискітки...

 І взялася А до магічного перетворення... 

І ось після не значної, але плідної роботи, рамка засяяла, усіма можливими і не можливими барвами! "О, як би мені тепер позаздрили мої подружки-рамки з магазину!!!" - подумала вона. "Я їм покажу (сь)!"
Але рамка не знала, що ніколи вже не бути їй серед нічим не примітних подружок, бо її чекають довгі мандри Укрпоштою до іншого куточку нашої країни...
От і казочці кінець, хто дочитав до кінця - МОЛОДЕЦЬ!




8 коментарів:

  1. Молодец, А :-))))) Сказочная рамка получилась! Это ж надо так преобразить простую рамочку!

    ВідповістиВидалити
  2. ))) Дуже приваблива рамочка вийщла!!!От ще б знати,що там буде-всередині)
    ...а чарівниця А так була зайнята роботою,що й не помітила,як її знімали папараці ;-)
    ( а,може,то були конкуренти- підглядали,як простенькі дерев"яні рамочки перетворюються у прекрасні витвори мистецтва?)...але,це вже інша казочка.

    ВідповістиВидалити
  3. Ой, ну аж зашарілася вся... Дякую-дякую!
    Той папараць))) частенько підловлює мене зненацька, але, надіюсь, він все-таки мій герой, а не з конкурентської казки!)))

    ВідповістиВидалити
  4. Класна рамка!!! По-літньому весела!)
    Навчи мене декупажити))) будь ласка))))

    ВідповістиВидалити
  5. Я молодець))) Бо дочитала до кінця. Рамка суперова! Така позитивна!
    Дуже цікаво, що буде вона прикрашати, чи що її прикрасить.

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug