неділя, 18 квітня 2010 р.

Omnia mea mecum porto

В шкільні роки мене називали РАВлик - зовсім не через швидкість мого пересування, а через те, що мої ініціали (на той час) були Р.А.(ліна) В.(олодимирівна) ))) Тому, коли я побачила схемку цього равлика - одразу ж захотілося мати і собі такого ( майже таке ж піднесене почуття, як при виді бедриків)))
Так-от, вчора нарешті зібралася - і вишила!

Оформила в готову рамку, але мені здалося, що чогось не вистачає:


Довелося використовувати підручні матеріали. Пригодилася коробка від цукерок (в дитинстві мене ще й Плюшкіним називали))) - дуже гарний на ній золотий візерунок!


Але равлик не "заганявся" у круглу рамку...

 довелося змінити її на прямокутну:


Не по темі: днями була у квітковому магазині, а там така маленька лійка продавалася - як я могла пройти повз такого витвору!!!

Колега мій сказав, що не чекав від мене такого)))... Думаю, багато хто мене розуміє...

8 коментарів:

  1. який равлик чудовий :) а паспарту - таке класне рішення!! Алін, а такої лієчки ти не бачила? http://3.bp.blogspot.com/_DI2vLv0qTcM/S6Mut06OD2I/AAAAAAAABjo/6SzcyRb_8I0/s1600-h/myskari-1.jpg

    ВідповістиВидалити
  2. О, та лійка,в порівнянні з моєю, - гігантська))) Оригінально! Я тут недавно вазона в крушку посадила)))

    ВідповістиВидалити
  3. Гарно придумала з рамкою. Прикро, що кругла не підійшла :(
    А про лійку - то твій колегане розуміє нічого!)))

    ВідповістиВидалити
  4. Приветик маленькая божья коровочка) Ответила тебе в бложике у себя)

    ВідповістиВидалити
  5. Веселий равлик! ))) Дуже гарне оформлення,доречне.
    А лійка-просто знахідка! ;-)

    ВідповістиВидалити
  6. дякую, він мене теж веселить, можна сказати - смішить)))) Але все-таки думю "загнати" його у кругле паспарту - тільки треба коробочку купити з цукерками)))

    ВідповістиВидалити
  7. оригинальное паспарту получилось, а вышивка еще лучше :) такая улиточка однозначно поднимает настроение :)

    ВідповістиВидалити
  8. який чудовий равлик, я на нього вже кілька років дивлюся і все ніяк не вишию

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug