неділя, 25 квітня 2010 р.

Раз - коробочка, два - коробочка...

За цілий тиждень  - ні одного запису... - не було часу писати))) Тиждень видався дуже насиченим! Не знаю, чи вдасться передати всі емоції - постараюся. По перше, у понеділок  купила у "Каравані" таку чудову коробочку (у ній ще й чай був, але то вже не суттєво - коробочка-то яка класна!!!!):


Коробочка - не проста: кришка її не знімається, а відкривається, як у шкатулки)))
Поки у ній поселеилися мої нитки для шиття -якщо гарно себе вести будуть - то зможуть залишитися там надовго)))


По-друге, 20.04. мені вдалося на годинку відвідати виставку "Медвін:Рукоділля і хобі". Чесно, виставка не дуже сподобалася, але дещо для творчого процесу цікаве я-таки купила - покажу, коли втілю задум)))
По-третє, вчора, нарешті, закінчився процес третьої спроби техніки декупажу - усе підсохло, останні штрихи наведені... А піддослідною на цей раз стала маленька (6,5х6,5х5 см) дерев'яна коробочка, яку я випадково купила у тому таки ж "Каравані":


Матеріалів для декупажу у мене багато немає, тому використовувала все, що було під рукою. А була під рукою срібна акрилова фарба(фон),перламутрова акрилова фарба(пелюстки ромашки), ромашкова серветка(самі ромашки), чорна гелева ручка (обведено контури пелюсток - перламутр трохи замалював їх), глітер (серединки ромашок), ну, і звичайно, лак для декупажу:


По-четверте, вчора мені пощастило бути на зустрічі творчих особистостей - Ліля-Багірка мене запросила, за що їй безмежно вдячна!!! У Олі-Степашки , Лілі-Багірки , Світлани-Смородинки ,Hellen  можна прочитати, хто там був... Дівчата - такі всі талановиті!!! А веселі які)))) Я дуже задоволена - стільки емоцій,що.. вночі мені снилося... продовження зустрічі))) Надіюсь, зустріч не остання...
І по-п'яте: поки писала тут публікацію, Марія нагородила мій блог)))  Оце-так тиждень!

9 коментарів:

  1. дуже радий живому знайомству!
    Штирлиц :))
    Медвін мене теж розчарував :( а де саме в Каравані купила коробочку? :) зустріч не остання звісно, все тільки починається :))

    ВідповістиВидалити
  2. з чаєм - у чайному відділі маркету, а дерев'яну - теж у маркеті - десь серед декору і т.п. речей
    А я після зустрічі вирішила для себе: потрібно закінчити свій "долгострой" - картина одна вже другий рік недошита валяється((( Буде стимул - до наступної зустрічі закінчити, щоб було чим грандіозним похвастатися)))

    ВідповістиВидалити
  3. Алина, рада была познакомиться:) Я тоже впервые попала на подобную встречу, эмоции зашкаливают, правда? Шкатулочка с ромашками - обалденная!!! А что это там внутри, голубенькое и блестящее???

    ВідповістиВидалити
  4. Так, емоції зашкалюють!!!
    А в шкатулочці - бісер))) - вчуся шось з бісера плести (от і зрозуміло, чому немає часу на свій вишивальний "долгострой")))

    ВідповістиВидалити
  5. Алина, приятно было познакомиться! Обязательно приходи на следующую встречу, и захвати ЁЩЁ раз вышиванки свои!!! Народ требует :))) И быстрее заканчивай свой долгостройчик - хочется посмотреть! А коробочки очень хорошенькие :)

    ВідповістиВидалити
  6. Оля, дякую))) мені теж приємно було познайомитися з усіма. Я,як побачила твою картину - так одразу захотілося усі свої "хвости" догнати! Юуду старатися))), але часу-то не багато...

    ВідповістиВидалити
  7. Алинка,пишу по-русски,не могу настроить укр.шрифт))))Сколько всего за недельку!!!! завидую , ты была на этой выставке,а мне знакомая позвонила,говорит,есть выставка,я поискала в нете-не нашла,ну,и короче,пропустила....а коробочку с чаем это ты просто классс какую клевую купила,я тоже все на коробки с чаями смотрю,но такой красивенной не нахожу)))И декупажем я тоже уже заболела,карсиво у тебя получилось...с ромашками))) умничка!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Світлано, думаю ти нічого не пропустила - виставка була така собі...
    Як купила чайну коробочку - ввечері зрозуміла, що треба було ще штук так 7-10 купить))))

    ВідповістиВидалити
  9. Привіт. Дякую, що завітала до мене. І я, і я - люблю всілякі коробочки!!! Ну а якщо їх задекупажити - це екслюзив. Молодець!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug