понеділок, 12 квітня 2010 р.

"Сорочку мати вишила мені..."

...співається у пісні, але своєму чоловіку вишивала сорочку я!!! 
Але спочатку я вишила блузку для себе))) - років 5 тому заманулося мені до Дня незалежності України мати власноруч вишиту блузку. Але ж вишити - то пів справи, треба ж її ще й пошити! А оскільки шити я не вмію, довелося звертатися до справжньої майстрині - вона викроїла, я вишивала( вишивала ночами, бо не встигали пошити  до Дня незалежності))),пальці були поколоті до крові, - дякувати сестрі - допомогла вишити)))
... 
Через рік мій майбутній (на той час) чоловік побачив мене у гарній блузці, вирішив, що поруч з такою українкою має бути справжній українець - і замовив для себе вишиванку)))
 

Тепер ми справжні українці))) 
Пи.Си.: треба вишити нові - ці вже набридли)))

14 коментарів:

  1. вау! суперові вишиванки! подивилась - ви наче з Києва, а чи не хочете прийти на зустріч? десь через тиждень хочемо зібратись, якщо цікаво - будемо раді новому знайомству :)

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, дівчата)))
    Якщо зустріч у вихідні дні - з радістю приєднаюся!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Ех...шкода,що я -не в Києві... я б теж прийшла ... )))

    ВідповістиВидалити
  4. К. Мері, приїжджай до мене в гості - підемо разом ;-)

    ВідповістиВидалити
  5. на вихідних, я зателефоную :) до мене теж подруга приїде, підемо разом :)

    ВідповістиВидалити
  6. Як це набридли?! Такі кльові вишиванки! Жіноча дуже оригінальна.
    Ая собі ніяк не зроблю. Мрію вже довго. 4 роки тому остаточно вирішила таки собі зробити власноруч вишиванку. Сама фасон придумала, узор обрала, почала вишивати.... Та загубила, що зробила 0_о
    Як я це?...
    Нещодавно знайшла, але тепер часу немає вишивати :(
    Це ж не так швидко, як хотілося б...

    ВідповістиВидалити
  7. це справді не так швидко... Хоча свої обидві вишивала у форс-мажорі - так хотілося встигути до свята))) А нові вже другий збираюся почати.., все "руки не доходять")))

    ВідповістиВидалити
  8. Аліно, мало того, що вони неймовірно гарні, та ще й історія така цікава й романтична! Просто диво :-) Ех, скільки я вже собі мрію вишиванку зробити.... і коли вже хоч розпочну?!

    ВідповістиВидалити
  9. Оля, я й сама не знаю, як я їх вишила))) Тепер вже 2 роки хочу нові вишити - а ніяк не візьмуся!

    ВідповістиВидалити
  10. Чудові вишиванки!
    Творчої наснаги Вам й у майбутньому!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug