вівторок, 27 квітня 2010 р.

Мене нагородили)))

Як я вже писала, Марія - Марийкино детство, передала моєму блогу нагороду "Beautiful Blogger", за що їй дуже дякую)))  За правилами той, хто отримує цю нагороду, повинен розказати про себе 10 фактів і передати дану нагороду 10 іншим блогам. Так-от, почну з "про себе")))
Взагалі-то, я не дуже люблю розказувати щось про себе...,але не прийняти нагороду не можу)))

Факт №1: Люблю ромашки))) Вважаю, що це найоптимістичніші квіти, які тільки бувають на планеті!


Факт № 2: Є у мене так звана Memory BOX , де зберігаються різноманітні дрібнички, що мають для мене ВЕЕЕЛИКЕ значення. Серед них - і ця колекція цукрів з кафе - кожен пакетик має свою історію. Цікаво, чи скоро назбираю 1 кг цукру?)))


Факт №3: хоч і належу я до стихії води - ця стихія поки-що мені не покорилася))) І, мабуть, уже й не підкориться)))

Факт № 4: умію( Музична школа з "відзнакою")))) і люблю грати на фортепіано!

Факт №5: із математичним складом розуму гризла граніт гуманітарних наук))) Таке життя...

Факт № 7: мабуть, дуже помітно))), що я люблю маленьких червоних жучків з чорними цяточками на спинці))) У мене їх вдома назбиралося чимало - ось частиночка тих, хто злетілися на Загальні збори сьогодні ввечері (інші "відмазалися" своїми великими габаритами))):

Факт № 8: маю можливість навчитися водити автомобіль, але... перемагає  бажання їздити на велосипеді)))


Факт №9: Hablo un poco de español )))

Факт № 10: ЛЮБЛЮ ТВОРИТИ, бо ТВОРИТИ - ЗНАЧИТЬ ЖИТИ!!!
(все, що ми бачимо навколо себе, колись було чиїмось задумом, і саме завдяки бажанню реалізувати цей задум і прикладеним для цого зусиллям ми маємо, все, що маємо!)

Передаю нагороду:


1. Татьянка Занятие для души
2. Світлана Моя горница
9. Лена Magic World


20 коментарів:

  1. Поздравляю с наградой!
    очень интересно было почитать о вас)))
    Принимаю награду и эстафету! Спасибо))

    ВідповістиВидалити
  2. Мдааа...про цукор я й не здогадувалась. )))

    ...а й справді,деяких бедриків я тут не побачила...прийшлось би ще одне фото робити,бо всі вони всеодно б не помістилися на одне)))
    ПиСи:один навіть- у мене...поки що ;-)

    Алінка,ти класна і я тебе люблю!!!)))
    Ти фантазерка й чудово вмієш втілювати свої задуми.Тому,я вважаю,нагороду за свій блог ти отримала заслужено!
    Так тримати! :-)

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую за відзнаку :)
    Ромашки, бедрики і велосипед - ти романтик! Веліки - forever!

    ВідповістиВидалити
  4. Аленка, поздравляю тебя с наградой и спасибо за высокую оценку моих работ.

    ВідповістиВидалити
  5. Ну какая ты умняшечка! Так все хорошо написала. Особенно про сахарки умилило! И про коровок понравилось!
    А мы с тобой ещё и в музшколе учились)))))))))))

    ВідповістиВидалити
  6. Татьянка, мені теж хочеться почитати про тебе)))
    Кровавая Мэри, дякую, я теж вас люблю... А шо це мій бедрик робить у тебе, ГА?)))Ну, все, доведеться на вихідні їхати в гості - забирати новоприбулих)))
    А щодо нагороди - я б її обов'язково передала і тобі, але ж ти не хочеш показувати нам свої шедеври(((
    Багирка: шо forever, то forever!))) Це ж так класно! Аби ще у нас було більше велосипедних доріжок, а то водії не завжди адекватно реагують на велосипедистів((((
    Zvetik: жду 10 фактов о Вас)))
    Lemonade: дякую за нагороду ще раз))) А то прикольно, що ми ходили у музичну школу - людина має бути всебічно розвинута!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Вітаю з нагородою!!!
    Я теж пакетики з цукром тирю в кафешках та потягах))) Бо я чай без цукру п`ю. Та тільки я їх вже десь поділа...


    .....Ой! То кого ж я тепер нагороджуватиму?... В мене читачів ще не так багато. Треба шукати час для блогу. Сподіваюсь, що можна трохи пізніше обрати десятку? :)

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую, Тетяно!
    Звичайно, можна пізніше нагородити - термінів ніхто не встановлює)))

    ВідповістиВидалити
  9. Спасибо,Алинушка! Так интересно читать что-то новенькое о знакомых людях))))

    ВідповістиВидалити
  10. ой, спасибочки большое за наградку :) Алинка, в твоем блоге очень тепло и уютно :)

    ВідповістиВидалити
  11. Хи-хи!!! А я кому-то уже сегодня кое-что купила))) в божьекоровинской тематике))) маленькое, но, думаю, понравится))))))) Даже Сашке своей такое же купила!

    ВідповістиВидалити
  12. понравиться - це точно!)))) Як може таке не пронравитися?!)))

    ВідповістиВидалити
  13. О, я майже не запізнилась зі своїм великим "ДЯКУЮ". Аліночко, мені дуже приємно, що ти нагороила мій блог!

    ВідповістиВидалити
  14. можно, мое маленьке, можно))) Только я уже с пификом тебе сделаю, ок? И думаю, что лично передам, а то почта мне доверия не внушает. Ты же в Киеве? А я там с осени часто буду. И ты мне ответь на такой вопросик мой - какой у тебя размер одежды)))))))) потом поймешь зачем мне))))))))

    ВідповістиВидалити
  15. Ой, Марія, я не знаю - десь 36-38))) а інколи і 34...
    тепер всі будуть знати мої габарити...

    ВідповістиВидалити
  16. ггг) блин, так удали) я уже увидела))) Это S или XS?

    ВідповістиВидалити
  17. И сразу вопрос: сахарком не меняешься?)))А то я как то эту фотографию с сахарными стиками пропустила, хотя блог и просматриваю((

    ВідповістиВидалити
  18. IRA, я б із величезним задоволенням помінялася (у тебе колекція крутіша!), але у мене всі пакетики по одному... В подальшому поцуплюванні пакетиків цукру з кафе буду виправлятися))))

    ВідповістиВидалити
  19. Ну если будут двойники - то в дальнейшем можем организовать маленький междусобойный обмен! Так что хватай сразу по два пакетика)))) У меня вообще-то мало повторяшек, да и местных кафешках я уже сахар свиснула, так что новинок не предвидется(( А пополнить коллекцию хочется))))

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug