неділя, 14 березня 2010 р.

PIF оголошую відкритим)))

Мені дуже подобається фільм "Pay It Forward" ("Заплати іншому"), в якому хлопчик придумав т.з. гру, коли ти робиш добро незнайомій людині, а вона, в свою чергу, має зробити добро трьом іншим, а вони(кожен) - іншим трьом і т.д... - так утворюється безперервний ланцюг добра по всьому світу! Ідея по-справжньому благородна. Думаю,знайдеться чимало людей, які грають у таку гру в своєму житті...
А от творчі люди придумали свій   "Pay It Forward" (PIF, він же ПИФ або ПІФ) - хтось у себе на сторінці оголошує набір ПІФочок - трьох людей, для яких  протягом року автор виготовляє своїми руками подарунки, а вони, відповідно, мають оголосити про набір ПІФочок на своїй сторінці і т.д.
Я записалася у ПІФи до Kalina , а значить, оголошую набір ПІФочок у себе:
ХТО ХОЧЕ ОТРИМАТИ ВІД МЕНЕ ПОДАРУНОК (до березня 2011 року), ПИШІТЬ У КОМЕНТАРЯХ ДО ЦЬОГО ПОВІДОМЛЕННЯ! Перші троє, хто відгукнеться, і стануть моїми ПІФами)))

14 коментарів:

  1. не мала права не встигнути :)
    люблю подарунки!

    ВідповістиВидалити
  2. а я далеко у підсвідомості надіялася,що однією з ПІФів будеш ти))) Я вже й знаю, що буду робити)))

    ВідповістиВидалити
  3. а мены тепер треба на своїй сторінці зробити помітку, що чекаю від тебе піф, чи вистачить поста на зразок цього?

    ВідповістиВидалити
  4. чесно, навіть і не знаю))) Думаю, можна шось на зразок цього. Я у себе потім ще відмічу своїх ПІФів

    ВідповістиВидалити
  5. Аліна,привіт! В мене не вистачае третьої Піфи,давай влаштуємо обмінний?

    ВідповістиВидалити
  6. Домовились - я вже встигла записатися)))

    ВідповістиВидалити
  7. Я вже бачу)) schubko_svetlana@mail.ru Давай усе обговоримо там;))

    ВідповістиВидалити
  8. Тогда я буду третьей))) Ты записалась ко мне - значит устоим обменный! Если что мой адрес donetsk111@mail.ru

    ВідповістиВидалити
  9. Сьогодні бачила вашу пифу до Тетяни, це щось! Ми довгенько роздивлялись ваш магнітик на холодильник. Вирішили, що на першій ж літері наш терпець би урвався:)
    И все у гарнесенькому папері, ммм. Можу продовжувати і далі, але:)

    ВідповістиВидалити
  10. ))) Надіюсь, Тетяні не менше сподобалось)))
    А магніта і собі такого хочу))), але ще раз осилити таке...

    ВідповістиВидалити
  11. Привіт. Як на рахунок нового набору? Запрошую до себе, або я до тебе...

    ВідповістиВидалити
  12. Ольго, я з радістю обома руками "ЗА!"
    А новий ПІФ оголошу трошки пізніше, бо маю ще один борг з минулого...

    ВідповістиВидалити
  13. Ольго, я з радістю обома руками "ЗА!"
    А новий ПІФ оголошу трошки пізніше, бо маю ще один борг з минулого...

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug