вівторок, 9 березня 2010 р.

Happy Birthday)))

Один чудовий чоловік попросив мене виготовити для його коханої подарунок до Дня народження(раніше ще не робила нічого на замовлення))). Мала то бути листівка, але я вирішила оформити маленьку картинку. Знаючи, що іменинниці дуже подобаються бедрики (вони ж "сонечка", "божьи коровки", "ladybirds", "mariquitas", або просто), сюжет однозначно вибрала з цими жуками...



Іменинниці дуже сподобався подарунок))) Як, власне, і цей кумедний жук, який "прилетів" привітати її напередодні зі Святом весни:


...а тим часом на вулиці пролітають сніжинки...


... а, значить, бедрики затримаються у МЕНЕ надовго!!!


Пи.си.: піду пекти бедрикам торта...

4 коментарі:

  1. в мене така ж постіль зараз на ліжку і на ній майже така ж сумка для CD, як на другому фото.
    Якби хтось з моїх друзів зайшов на цей блог - був би впевнений, що він мій)))

    ВідповістиВидалити
  2. УРА!!! Я така не одна!!)))
    пи.си.: а той з другого фото - то подушка - доволі таки великий і м'якенький)))

    ВідповістиВидалити
  3. ОЙ, какие букашки классные!!! Забавные такие!

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug