неділя, 24 січня 2010 р.

А на серці - весна)))

Давно вже у мене було бажання спробувати один з варіантів об'ємної вишивки, який мені особисто нагадує шиття іграшок. Перша спроба (а це мав бути сніговичок-ялинкова іграшка) не увінчалася успіхом - не вистачило часу, щоб завершити роботу до Нового року... І от вчора я зробила ось таке веселе яскраве сердечко:


 

Творчий вечір плавно переріс у творчу ніч, "рученьки терпли, зліпалися віченьки..", а я вперто ішла до завершення процесу - дуже вже хотілося побачити остаточний результат!
Зізнаюся, дуже клопітка то робота - зшивати маленьку вишивку (після чого я засумнівалася, чи закінчу колись сніговичка))) ) 
 Призначення цієї дрібнички я для себе визначила, але для того потрібно прикласти ще багато зусиль... Поки ж сердечко "живе" на вазоні

4 коментарі:

  1. Отличные работы! Столько старания и любви в каждой.
    Спасибо за подаренную радость.
    Удачи в творчестве и новых, интересных идей!

    ВідповістиВидалити
  2. Відповіді
    1. Дякую, Юля! Сердечко живе у мене - висіло воно в свій час на колясці синочка, а тепер перекваліфікувалося у новорічну ялинкову іграшку:
      http://3.bp.blogspot.com/-ADC5K_5X1_0/UOVMsPAFQ7I/AAAAAAAAETI/wT7W-p2CSlA/s1600/DSC_5133.JPG

      Видалити
    2. Дуже гарна ялинка! І сердечко, бачу, займає почесне місце!

      Видалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug