субота, 7 листопада 2009 р.

*Новорічний Teddy*

Багато кому вони подобаються, дехто до них байдужий, а є й такі, які не розуміють, що такого в цьому сірому ведмеді, щоб за нього платити ВЕЛИКІ гроші...
Спочатку вони мені подобалися, потім я до них збайдужіла, а  зрозуміти, чому ці ведмеді такі дорогі, мені так і не вдалося...Проте,не вишити хоча б одного я не змогла, а оскільки дуже люблю Новий рік - зупинилася на новорічному! Тепер маю таку листівку: 


Використала блискучий сірий двосторонній картон; білий звичайний папір; наклейки;фігурні ножиці; сніжинки, які отримала за допомогою фігурного дирокола, якого купила тут 

 
 

Розмір листівки не звичний для мене - 14х17 см, та й сама листіка ніби не у моєму стилі)))) Але мені дуже подобається)))

2 коментарі:

  1. Очень хорошенькая получилась открыточка с Теддиком. Оформление супер! Гармонично.

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug