субота, 24 жовтня 2009 р.

"Приходите,тараканы,я вас чаем угощу!" (Муха-Цокотуха", К.Чуковский)

Для англійців чай вже давно став національною традицією, в певній мірі навіть культом. Годі говорити і про китайську чайну церемонію. Для нас же чаювання  хоч і не носить культового характеру, але тим не менше, завжди приємно посидіти за чашкою чаю з близькими людьми, поговорити про те, про се... Особливо у осінні холодні вечори... 

Недосконалість коректують пензлем,
А неймовірність створюють навмисно.
І вся планета без любові щезне,
Мов пуповиною, задушиться в намисті.
Це твій екватор. Втрата рівноваги...
-Приходь на чай чи просто як до друга
-То я прийду? І можна мені кави,
Нехай хоч зараз все ж спаде напруга.
Бо неймовірність пробачають щирим,
Недосконалість продають, як речі.
Упала чашка... Дивно: не розбилась.
Приходь на чай. Розділемо цей вечір...
О.Козинець 

А запросити на чаювання можна за допомогою такої  листівки:


 

Процес виготовлення такий: вишила зображення, на кольоровому принтері роздрукувала вислів "Я люблю чай" декількома мовами (перекладала за допомогою он-лайн перекладача, тому не впевнена у достовірності ), всатвила вишивку, прикрасила стрічкою,слоником, блискітками:


Всередині надрукувала таку кружечку: 


 

Розмір листівки - 10х15 см 

Листівка може бути використана і як запрошення на чай, і як доповнення до подарунку, наприклад такої  кружки (місткість 0,5л) і чаю ))) 



4 коментарі:

  1. Знайшла ще таку пісеньку:)

    Сегодня дождь на улице льёт словно из ведра.
    Сегодня дома я один,и дома ты одна.
    Ну почему нам вечерок не провести вдвоём?
    Да ты не бойся,у меня мы только чай попьём!
    ПРИПЕВ:
    Да не сиди одна ты дома,слышешь-не скучай!
    А приходи ко мне чай!
    Ты приходи ко мне на чай!

    Мы у меня болтали-бы с тобой о том,о сём.
    На улице так холодно,а сдесь-бы за чайком!
    Ну почему ты не идёшь?Ведь нравлюсь я тебе,
    и чувствую,что думаешь всегда ты обо мне!
    ПРИПЕВ:

    Вот я уже не выдержал,и в дверь её звоню!
    И вот мне открывает та,которую люблю.
    И сразу поразила своей речью наповал:
    "Ну что-ж сидел один ты дома,дурачёк,скучал?"
    ПРИПЕВ:
    Ну что-ж один сидел ты дома,дурачёк,скучал?
    Ко мне б на чай ты постучал!
    Ну что сейчас стоишь в дверях,всё-таки пришёл.
    Ну проходи,чайку попьём!

    ВідповістиВидалити
  2. Классная открытка! какая то домашняя, ее владельцу будет с ней тепло и уютно)

    ВідповістиВидалити
  3. класна листівка! мені вона особливо подобається!

    ВідповістиВидалити
  4. І мені теж ця листівка дуже сподобалась,оригінальна.

    ВідповістиВидалити

завжди приємно читати ваші відгуки ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Coccinellidae Lady Bug